miten moderaatoriksi pääse?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

voisiko joku kertoo miten pääsee moderaattoriksi?

Kommentit (3)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Hei luuletko SINÄ pääseväsi modeksi?

Mieti tekstin laatua, poista spämmäilyt esim. Hakkaa näppäimistöä-topicista, ja kasva 10-vuotiaaksi. Katsotaan sitten uudelleen.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: miten moderaatoriksi pääse?

Lucar Nro. 1 - 29.03.12 07:07 (ID 900222)

Hei luuletko SINÄ pääseväsi modeksi?

Mieti tekstin laatua, poista spämmäilyt esim. Hakkaa näppäimistöä-topicista, ja kasva 10-vuotiaaksi. Katsotaan sitten uudelleen.

Herra 11-vuotias ei taida tajuta, että yleensä 10-vuotias ei pääse moderaattoriksi? Ei ole vielä vastuunkantoikää saavuttanut 10-vuotias.

Ps. Asialistit pitää asialistata.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kopioin vastaukseni UKK: sta:

Lainaus:
Modeiksi pääsyyn ei tiedä oikeastaan kukaan sitä lopullista syytä paitsi tietenkin toimitus. Kuitenkin on olettamus, että modeiksi pääsevät ne käyttäjät, jotka kirjoittavat todella hyviä viestejä, ovat ystävällisiä muille sekä ovat iältään sellaisia jotka tajuavat mitä tekee. Toimitushan modet lopulta päätää eli on heidän päätös ketkä valitsevat lopulta. Toki toimitus kuuntelee myös käyttäjämodejen mielipidettä. Kaikista ei todellakaan ole modeksi eikä tarvitsekkaan olla. : )

Minä ja Wondy emme tarvitse tällä hetkellä apuvoimia eikä toimituskaan ole ilmaissut tarvetta uudelle käyttäjämodelle, joten modeja ei tällä hetkellä oteta lisää.

Kysy jatkossa nettisivuja koskevat kysymykset UKK-topicissa äläkä tee niille omaa topicia!

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat