Miten päädyitte tänne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten päädyitte Akuankka.fi sivustoon? Mahtoiko olla tylsää,hauskaa vai epämukavaa? Kerro oma tarinasi miten jouduit tänne. Minä olen katsonut foorumeja jo ennen liittymistäni, vihdoin ja viimein liityin ja valitsin nimekseni lempisankarini mukaan. Ja KÄÄK, olen nyt tässä.

~TaiQaViida

Kommentit (9)

Vierailija

Tuli tylsää ja pelasin täällä.Halusin tietenkin oman profiilin jotta ennätykset näkyvät mut tuli tylsää ja päätin keskustella täällä

Vierailija

Mä tulin tänne silleen että kun mä pelasin täällä ja olin paljon täällä sivustolla ja sitten huomasin että täällä voi keskustella.

Vierailija

Ennen kuin olin rekisteröitynyt luin joka päivä teijän keskusteluja sitten ajattelin et se vois olla kivaa ja rekisteröidyin viestien lähettely tänne on tosi kivaa:):):)

Vierailija

on tienyt tästä vähintään vuoden si yksi ilta tuli kirjauduttua kun ei ollut muuta tehtävää

hauskaa on :]

Vierailija

No olen semmone joka selaa useita eri sivustoja, ja päädyin tänne. Eka pelasin, mutta sitten aloitin keskustelemaan.

Vierailija

No se on aikasta pitkä tarina mutta se menee niin että ensin tilasin täältä kansiota ja kirjoja ( Vuonna 2009). Ja sitten huomasin että täällä on keskustelut. Sitten vähän ajan päästä loin oman tyypin nimeltä Skeitti Ankka. Olin uusi käyttäjä ja tuli silloin spämmättyä aika lailla niin loin sitten uuden tyypin nimeltä Fani Ankka. No sillä profiililla tuli yksi menestynyt topic : Kortti temppu. Mutta sitten tuli sillä käyttäjällä vähän riiitaa parin tyypin kanssa. Sitten vuonna 2010 loin tämän tyypin Aku Mies 123. Tällä tyypillä en ole haukkunut ketään tai spämmänyt. Joskus on tullut valitettavasti vähän lyhyitä viestejä.

No tässä nyt on miten päädyin tähän hahmoon Aku Mies 123.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taiqaviida: älä lähetä kolmatta viestiä vaikka vahingossa kaksi samaa viestiä lähettäisitkin. Ilmoitat vain toisen viestin ilmoita asiaton viesti painikkeella moderaattoreille niin se poistetaan. Äläkä myöskään koskaan muokkaa otsikkoa alkuperäisestä vain Re: alkuja tarvitsee välillä vähentää.

Aiheesta on jo topic, joten siellä jatketaan. Älkää tehkö topiceja aiheista, joista topic on jo!

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/21894/miten_loysi...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat