Soumenna edellinen sana.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli sano edellisen englannin kielinen lause tai sana suomena

Mä alotan: aple

PS. Älkää vastatko jos ette tiedä:(

Kommentit (12)

Vierailija

Mainos, Mainostus jne, jos oikein tiedän, niin kuin tiedän. Mitä koulusanoja täällä onkaan? Pistetään vaikeampaa kehiin:

Education

PS. Advertisment kirjoitetaan Advertisement

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Education = koulutus/opetus/sivistys.

Lainaus:
PPS. Unbelievable on uskomatonta

Eikä ole. Unbelievable = uskomaton.

Aloitusviestissä sanottiin että saa laittaa myös lauseen, joten tässä kokonainen virke.

"Capital punishment has in the past been practised by most societies; currently only 58 nations actively practice it, and 97 countries have abolished it (the remainder have not used it for 10 years or allow it only in exceptional circumstances such as wartime)"

Vierailija

Okei... Okei... Superilta tuli paha. Mutta sitä en kuitenkaan hoida. Kiiruhdan kuitenkin muistuttamaan, että ei saanut vastata, ellei tiedä (siis vastata kysymykseen), joten seuraavan kannattaisi Superin teksti suomentaa, ellei halua hänenkin viestin hypättävän yli. Mutta en kuitenkaan mikään valvoja ole. Mutta, olkaa ystävällisiä ja suomentakaa Superin:

"Capital punishment has in the past been practised by most societies; currently only 58 nations actively prastice it, and 97 countries have abolished it (the remainder have not used it for 10 years or allow it only in exceptional circumstances such as wartime)"

Vierailija

Olisikos näin:Ensisijainen rangaistus on menneisyydessä ja niin edelleen.Loppua en jaksanut suomentaa.: P

Next:I live byt seaside and the ships goes here every day.

Helppo

W-S

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Koska wonderstar päätti härskisti olla suomentamatta virkettäni, on minun suomennettava se itse (koska wonderstar skippasi edellisen, skippaan minä hänet jolloin päädyn omaan tekstiini.

Kuolemantuomiota on aikaisemmin käytetty useimmissa yhteiskunnissa; nykyään vain 58 valtiossa käytetään sitä aktiivisesti, ja 97 maassa se on poistettu käytöstä (lopuissa sitä ei ole käytetty 10 vuoteen tai se on sallittu vain poikkeuksellisissa olosuhteissa kuten sodan aikana)

Next (älkää skipatko tätä):

"Formula One cars are considered to be the fastest circuit-racing cars in the world, owing to very high cornering speeds achieved through the generation of large amounts of aerodynamic downforce."

Vierailija

Lainaus:
Suomenna edellinen sana.

Taikaviitta03 - 30.03.12 07:57 (ID 900815) believe= PPS. Unbelievable on uskomatonta

se on kylläkin uskomaton

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat