Tiedotusasiaa akuankka.fi-sivustosta

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Uudistustöistä kiireinen toimitus antoi meille tehtäväksi kertoa etukäteen pienen paljastuksen näistä kevään uudistuksista. Kuten toimitus lehdessä 9/12 kertoi, joistakin ominaisuuksista joudumme luopumaan ja yksi näistä on keskustelufoorumi. Asia haluttiin kuitenkin pitää pimennossa mahdollisimman pitkään, jottei asiasta syntyisi turhaan sen suurempaa haloota. Nyt on kuitenkin hyvä aika paljastaa asia, kun tänään kello 18 uudistuneet sivut avataan kaikille ja keskustelufoorumi poistuu käytöstä. Toimitus perusteli meille keskustelufoorumin sulkemista toteamalla, että lasten on parempi lukea enemmän Akkaria ja keskustella vähemmän netissä.

Mitä mieltä te olette tästä uudistuksesta? Aikaa kommentoida on kello 18 asti, mutta aivan viime hetkillä ei kannata viestiä tietenkään lähettää, että muut ehtivät sen lukea.

Huom! Toimitus ja modet vastaavat foorumin sulkemista koskeviin kysymyksiin ja kommentteihin ainoastaan tässä topicissa! Kaikki tiedonanto aiheesta on luettavissa täällä.

//Muistetaas kuitenkin se viestien asiallisuus, vaikka uutinen ei miellyttäisi. Asiattomat viestit tullaan poistamaan tässäkin topicissa.

//Aprillia!

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (232)

camppu00
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

Nyt kyllä harmittaa, ja kunnolla!!! En olisi uskonut että se uudistus on tuollainen. Toivottavasti jotakin uutta on tullut, muuten lopetan täällä käyntini, keskustelujen takiahan tänne rekkasin. Ehdin saada 700 viestiä, tuhat oli tavoitteeni :(:(:(:(

MODET: __Haluaisin kysyä, että poistuuko keskustelufoorumi kokonaan, vai näkyykö se mutta sinne ei voi kirjoittaa?__

Vierailija

Hyvin jyrkkä ei tuota uudistusta vastaan! Minä olen oppinut tällä sivulla kirjoittamaan lähes virheettömästi, oppinut lukuisia asioita tietovisoissa ja oppinut hyväksymään erilaisuutta.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ehkä sekunnin tai pari jo säikähdin tuota uutista hieman, mutta sitten tajusin erään ajankohtaisen asian.

Minä kun luulin jostain lukeneeni, että uudistukset menee kesän alkuun. ;)

//: Ohhoh, katsohan, se on itse djlordi. Tämäpä on mukava yllätys, pitkästä aikaa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

En ainakaan itse haluaisisi keskusteluista eroon, täältähän poistuisi todella moni käyttäjä pois, jos kesusteluja ei olisi! Mitä me käyttäjät sitten teemme, kun keskusteluita ei enään täällä ole? Tässä ei ole mitään järkeä!

Hyvästi keskustelut, nähdään sitten joskus, jos Toimitus niin päättää...

Vierailija

Lainaus:
THL&R: en ainakaan itse haluaisisi keskusteluista eroon, täältähän poistuisi todella moni käyttäjä pois, jos kesusteluja ei olisi! Mitä me käyttäjät sitten teemme, kun keskusteluita ei enään täällä ole? Tässä ei ole mitään järkeä!

Luetaan enemmän akkarii. JEE

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
k-p: MODET: __Haluaisin kysyä, että poistuuko keskustelufoorumi kokonaan, vai näkyykö se mutta sinne ei voi kirjoittaa?__

Foorumi poistuu käytöstä kokonaan, joten viestejä ei voi enää uusituilla sivuilla edes lukea.

Lainaus:
Don: Minä kun luulin jostain lukeneeni, että uudistukset menee kesän alkuun.

Lehdessä puhutaan keväästä ja talkoissa kesästä, toimitus viljeli kahta tietoa asiasta ettei porukka joudu pettymään. Viimeisin tieto asiasta kuitenkin saatiin Wondyn kanssa viikko sitten toimitukselta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

camppu00
Seuraa 
Liittynyt13.5.2011

Lainaus:
Hidis:
Lainaus:
Camppu: MODET: __Haluaisin kysyä, että poistuuko keskustelufoorumi kokonaan, vai näkyykö se mutta sinne ei voi kirjoittaa?__

Foorumi poistuu käytöstä kokonaan, joten viestejä ei voi enää uusituilla sivuilla edes lukea.

Ok, kiitos tiedosta.

Vierailija

Todella jyrkkä ei uudistukselle!Jos foorumi poistetaan,niin sitten lähden täältä.Rekisteröidyinhän tänne keskustelujen vuoksi.

Edit:Nythän on aprillipäivä,mutta en osaa sanoa onko tuo järkyttävä uutinen totta.

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Jos keskusteluista poitutaan, voisitteko lisätä tänne Chatin, jotta voisimme vielä keskustella jotenkin? Itse ainakin haluaisin vielä keskustella jotenkin näitten muutosten jälkeen...

Ja minäkin lähden näiltä sivuilta, jos keskusteluja ei ole! En voi muuten enään keskustella kenenkään kanssa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tiedotusasiaa akuankka.fi-sivustosta

tupu,hupu,lupu ja rupu - 01.04.12 09:14 (ID 901595)

Jos keskusteluista poitutaan, voisitteko lisätä tänne Chatin, jotta voisimme vielä keskustella jotenkin? Itse ainakin haluaisin vielä keskustella jotenkin näitten muutosten jälkeen...

Ja minäkin lähden näiltä sivuilta, jos keskusteluja ei ole! En voi muuten enään keskustella kenenkään kanssa!

Samaa mieltä!Mieluummin tänne sitten joku chat tai vastaava,että me ankistit voimme keskustella!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Tiedotusasiaa akuankka.fi-sivustosta

tupu,hupu,lupu ja rupu - 01.04.12 09:14 (ID 901595)

Niin, tuo olisi hyvä idea tuo chat. Mutta vähän ärsyttää tuo uudistus! :( Lopetan varmaankin jos keskustelut menee pois eikä tule enää mitään keinoa jutella... Yhyy...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat