Haluaisitko?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Anteeksi jos tälläinen topic on jo mutten löytänyt haulla tämmöistä. Joittenkin mielestä tämä saattaa olla turha tai tyhmä. Minusta tämä on tekemisen arvoinen topic :). Elikkäs tämmöinen helppo idea tässä topicissa siis on: Esimerkki: Käyttäjä 1: Haluaisitko Roopen rahat? Käyttäjä kaksi: Joo. Sitten toinen keksii seuraavan kysymyksen.

Aika helpot säännöt eiköstä vaa? Pahoittelen siis vielä jos tämmöinen mutta jos ei niin iloisi kirjoitus hetkiä vaan!

Minä aloitan tämän: Haluaisitko voittaa lotossa?

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

En koska Rosa on jo vähän vanhempi mies ja muutenkin haluan olla vain oma itseni!

Next: Haluaisitko kaikki maailman akut?

Vierailija

Oon nyt jo 173 cm pitkä ja eiköhän musta tuu ainakin lääkärin mukaan melkein 2m eli haluiasin ja aika näyttää et tulleko musta :)!

Next: Haluaisitko uuden tietokoneen?

Vierailija

Anteeksi, nipotan, mutta tämä on jo kuudes tälläinen topa! Tälläisen ovat minun lisäkseni tehneet ainakin Kaisakoo ja AAF-99! Suosittu aihe näemmä.

Ja en haluaisi olla ammattikeilaaja.

-Kia K.

Vierailija

Lainaus:
Haluaisitko?

Kia K - 01.04.12 03:44 (ID 902352)

Anteeksi, nipotan, mutta tämä on jo kuudes tälläinen topa! Tälläisen ovat minun lisäkseni tehneet ainakin Kaisakoo ja AAF-99! Suosittu aihe näemmä.

Ja en haluaisi olla ammattikeilaaja.

-Kia K.

Ai sori en tiennyt. Itse asiassa olen tehnyt tälläisen ennenkin mutta sitä en löytänyt enää.

No jatketaan silti: Haluaisitko olla tämän sivun aktiivisin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat