Urheiluvisa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen jo jonkin aikaa suunnitellu tätä topicia. Tämän topicin idea on siis, että minä (tai mahdollisesti topicin kuuluisuuden mukaan myös joku muu) antaa uuden kysymyksen/uusia kysymyksiä urheiluun liittyen tietyin väliajoin. Kysymyksissä olisi aina pisteet vaikeuksien mukaan, helpoimmat sellaisia "Kuka on HIFK:n numero 64" ja vaikeimmat kolmen pisteen arvoiset jotain vuosilukujen kaltaisia vaikeuksia ym. Kysymyksien aiheena olisi siis Urheilu ja vastauksia EI saa katsoa wikipediasta. Kerään lopussa olevaan listaan osallistujat ja kun osallistujia on joku määrä (ehdottakaa te itse) niin voimme aloittaa.

Säännöt:

-Minä annan kysymyksen

-Listaan loppuun henkilöt joilla lupa antaa kysymyksiä, sellaiseksi voi hakea minulta pyytämällä, mutta silloin ei voi osallistua itse kisaan

-Luntata ei saa ja siitä seuraa ehdoton diskaus

-Koska en voi tarkkailla teidän sivuhistoriaa minulle saa osoittaa epäilyjä lunttauksesta ja muistakaa; jos lunttaa pelin maku menee täysin

-Muistakaa hyvä mieli ja käyttäkää hyödyksi "Muokkaa Viestiä"-nappia - eli älkää tuplapostatko

-Jos kysymyksiä kysykää minulta!?!

Osallistujat:

-TaiQaViida

-AP_

-Aku mies123

-taika jonttu

-matte1

-Yuk7on

-StarWarsSamppu

-LäPä7*

-akseli 10

-Raivo Ankka123

-Laamaja2

Urheiluvisan viralliset muokkaajat/henkilöt joilla on lupa muokata viestejä:

-muse fani

-asoR noD

Siis osallistukaa, kun osallistujia on kolme laitan kysymykset esiin ja pistelasku alkaa siitä.

-asoR noD/muse fani-

PISTEET:

-AP_ 9p

-Aku mies 123 5p

-Laamaja2 5,5p

-Yok7on 5p

-TaiQaViida 2p

EI LUNTTIA!!!!!

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

No laitetaanpa kolmen osallistujan tultua ensimmäiset kolme kysymystä:

1p: Mikä on kuuluisin/paras jääkiekkoliiga maailmassa?

2p: Mikä maa voitti ensimmäiset jalkapallon MM-kisat kautta aikojen?

3p: Minä vuonna SM-Liiga on perustettu?

Vierailija

1.NHL

2.Uruguay

3. 1975

Meillä oli koulussa urheiluvisa jossa oli noi kaks vikaa kysymystä :).

Oli mulla hyvä tuuri :).

Vierailija

Aku Mies vastasi kaikkiin oikein ja toivon ettei näihin vastauksiin liity lunttia! Kuitenkin Yhden pisteen kysymykseen vastattiin nopeammin joten Aku mies 123 saa 5p.

Seuraavat kysymykset myöhemmin illalla...

//: Seuraavat kysymykset tulee jo nyt:

1p Mistä maasta Usain Bolt on kotoisin?

2p Kuka omistaa SM-Liigan puolustajien yhden kauden syöttöennätyksen ja monellako syötöllä?

3p Minä vuonna ja missä järjestettiin ensimmäiset kesäolympialaiset?

Vierailija

Lainaus:
Re: Urheiluvisa

matte1 - 03.04.12 08:40 (ID 903784)

Voinko mä viel osallistua?

Urheiluvisaan voi osallistua aina, vaikka kesken kaiken, joten osallistu vaan ja näytä taitosi.

Edellisen viestin kysymykset voimassa

Vierailija

1. oikein TaiQaViidalle yksi piste. Ja taika jonttu pääsee siis mukaan, niinkuin kaikki!

// Seuraavat kysymykset tulevat vasta, kun kaikkiin aikaisempiin on vastattu oikein. Mikäli kertakaikkiaan ei saada vastausta kysymyksiin, annan uudet

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat