Ilkeät käyttäjät pakko tehä uus kun en löydä vanhaa.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis tänne kirjataan:törkeät,ilkeät,kiusaajat,ärsyttäjät ja muut sellaiset.Kertokaapa niitä.No esim Käyttäjä 1:00tuplanollaSalainenagentti on aivan huono käyttäjä

Käyttäjä2:Tyyppi 1 nimi listaan hän haukkui tyyppiä.Ja näintää toimii Lista:kuutio-purkka (Sanoi minua ärsyttäväksi spämmääjäksi leikissä 3 kysymystä)Lucar Nro. 1 (aivan samat perustelut kun edellisessäkin haukkui minua siinä leikissä.)

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Re: Ilkeät käyttäjät pakko tehä uus kun en löydä vanhaa.

kuukupööpötin - 07.04.12 09:43 (ID 905715) Mun mielestä 00tuplanollaSalainenagentti on itse ärsyttävä, spämmää, haukkuu, tuplapostaa ja sitten syyttää muita kun hänelle huomautetaan siitä.

Juuri näin, 00tuplanollaSalainenagentti spämmäilee.

00tuplanollaSalainenagentti, Ei pienestä kannata suuttua. Ja eikä sinun suuttumisen takia kannata tehdä tallaista topicia. Off-Topicissa pystyisit puhumaan tästäkin.

Vierailija

Lainaus:

kuukupööpötin - 07.04.12 09:43 (ID 905715)

Mun mielestä 00tuplanollaSalainenagentti on itse ärsyttävä, spämmää, haukkuu, tuplapostaa ja sitten syyttää muita kun hänelle huomautetaan siitä.

Oikeassa olet!

Vierailija

Lainaus:

kuukupööpötin - 07.04.12 09:43 (ID 905715)

Mun mielestä 00tuplanollaSalainenagentti on itse ärsyttävä, spämmää, haukkuu, tuplapostaa ja sitten syyttää muita kun hänelle huomautetaan siitä.

Kyllää asia on näinkin. Mutta toisaalta hän osaa myös olla mukavakin. Ei hän ole tämän nettisivun huonoin käyttäjä! Ei todellakaan! Mutta ei mikään hirveän hyvä! Spämmäilee,trollailee, paljon kirjoitusvirheitä,välillä aisatonta sisältöä viesteissä! Ei siis mikään huippu käyttäjä!

Mutta minusta Pro Matkustaja ja hänen miljoonat muut spämmi trolli tyypit on hirveitä!

Näiden sivustojen huonoimmat tyypit!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat