Milloin tulee taskari 388?

Seuraa 
Liittynyt24.6.2011

Siis minä päivänä huhtikuussa ilmestyy aku ankan taskukirja 388 itse sitä en ole vielä löytänyt vaikka ollaaankin jo huhtikuussa. Olen etsinyt r-kioskeilta siwasta ja prismasta tietääkö joku kaupan missä niitä myydään?

-Hannu XD

Kommentit (11)

Amsterdam
Seuraa 
Liittynyt14.12.2011

Yleensähän taskarit ilmestyvät kuun toisena tiistaina, joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Joten taskari 388 tulee kauppojen hyllyille todennäköisesti ensi tiistaina 10.4.

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Lainaus:

Tut-Ank-Amon - 07.04.12 01:21 (ID 905989)

Yleensähän taskarit ilmestyvät kuun toisena tiistaina, joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Joten taskari 388 tulee kauppojen hyllyille todennäköisesti ensi tiistaina 10.4.

Aha,en tiennytkään.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

No, lukita tietty voisi, mutta erään sarjistietokannan mukaan se tosiaankin ilmestyy 10.4. Samana päivänä ilmestyy myös

Taskarin tähtihetket 2.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lainaus:

Lucar Nro. 1 - 08.04.12 03:22 (ID 907143)

No, lukita tietty voisi, mutta erään sarjistietokannan mukaan se tosiaankin ilmestyy 10.4. Samana päivänä ilmestyy myös

Taskarin tähtihetket 2.

Tähtihetket ilmestyy kyllä silloin mutta norm taskari tulee kyllä tasan viikon kulttua aina kun alkaa uusi kuu.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
sählääjä

Tähtihetket ilmestyy kyllä silloin mutta norm taskari tulee kyllä tasan viikon kulttua aina kun alkaa uusi kuu.

Toissapäivänä tuli viikko täyteen kuun alusta.

Näkyikö sitä taskaria?

Enkä minä sitä mitenkään perustele, kyseinen tietokanta nyt vain ollut aina tähän mennessä oikeassa.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki lukkoon huutelut poistettu, turhia ne ovat.

Vastaus kuitenkin kysymykseen saatu, joten tämä topic menee lukkoon. :)

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat