The Voice of Finland

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei kaikille teille ankkamaailman ahertajille!

Elämme jännittäviä hetkiä television ihmeellisessä maailmassa.

Tällä hetkellä on nimittäin on käynnissä Suomen suurimman musiikkiohjelman The Voice of Finlandin loppumetrit. Huomenna klo. 20.00 Nelosella näkyy nimittäin TVOF:n semifinaali, jossa laulavat:

MICHAELIN JOUKKUE

Saara Aalto & Mikko Herranen

ELASTISEN JOUKKUE

Lauri Mikkola & Mikko Sipola

PAULAN JOUKKUE

Aki Louhela & Jesse Kaikuranta

LAURIN JOUKKUE

Kim Koskinen & Amanda Löfman

Tämä topic on siis tarkoitettu yleiseen keskusteluun kyseisestä ohjelmasta.

En löytänyt samaa aihetta käsittelevää keskustelua Hausta, mutta jos sellainen jo on, niin poistakaa vain!

Esimerkkikysymyksiä, joihin voisitte vastata viestissänne:

1. Kuka on suosikkitähtivalmentajasi ja miksi?

2. Mikä on suosikkijoukkueesi ja miksi?

3. Kuka on suosikkilaulajasi ja miksi?

4. Kenen toivoisit tippuvan / pääsevän jatkoon seuraavassa jaksossa ja miksi?

5. Kuka esiintyi / lauloi parhaiten viimeksi ja miksi?

Eikä sitten muuta kuin keskustelemaan!

// Omat vastaukseni noihin esimerkkikysymyksiin ovat:

1. Michael Monroe - of course! Mike on vain yksinkertaisesti niin hauska ja sympaattinen. Hän osaa myös valmentaa todella hienosti!

2. Michael Monroen tiimi, ei siihen ole sen monimutkaisempaa syytä, kuin että sillä on paras valmentaja ja parhaat laulajat!

3. Suosikkilaulajaani en osaa nimetä, muuten kuin TOP 2:n, eli Saara Aalto ja Lauri Mikkola.

Saara on aivan uskomanttoman lahjakas ja nin on Laurikin! Saaralla on sisällään aikamoista poppia ja Laurilla taas soulia.

4. Toivoisin, että Michaelin tiimistä Mikko Herranen, Elastisen tiimistä Mikko Sipola, Paulan tiimistä Jesse Kaikuranta sekä Laurin tiimistä Amanda Löfman tippuisivat.

5. Viimeksi parhaiten lauloivat mielestäni Saara Aalto ja Eveliina Tammenlaakso.

Sivut

Kommentit (32)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

1. Mikke, mutta tässä kisassa Lauri tietyistä syistä.

2. Laurin.

3. Kim Koskinen.

4. Amanda Löfmanin, sekä kaikkien muiden paitsi Kimin.

5. No Kimi tietty, koska kannatan sitä.

Kim on suosikkini erityisistä syistä, joita en mene yksityisyys-suojan takia kertomaan.

Kyseessä ei ole minun yksityisyyteni.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Miten monta jaksoa olette katsoneet?

Itse olen kaikki Ääni ratkaisee-jaksoja ja kahta ensimmäistä Kaksintaistelu-jaksoa lukuun ottamatta nähnyt joka ikisen.

Vierailija

Well, I've been watching that show, and I think the number of episodes, I did'nt see, is: 0. So, I'm a really big fan of the show.

As you can see from the text I wrote, my favorite Star Coach is, of course, Michael Monroe!

No, nyt takaisin suomen kieleen.

Mielestäni paras tähtivalmentaja on, kuten jo sanoin, Michael Monroe. :$

Michaelin tiimistä jatkoon saisivat mennä ainakin Mikko Herranen ja Saara Aalto.

Juuri nyt en keksi muuta kirjoitettavaa, joten morjens!

-MikkiMies-

Vierailija

Lainaus:
Re: The Voice of Finland

vikakiva - 12.04.12 04:50 (ID 910132)

Itse olen kaikki Ääni ratkaisee-jaksoja ja kahta ensimmäistä Kaksintaistelu-jaksoa lukuun ottamatta nähnyt joka ikisen.

No minulta on jäänyt 2-4 jaksoa näkemättä joten kyllä mä katon sitä aika paljon. Hyvä ohjelma paljon parempi ku Idols.

Top 3:

1.Mikko Herranen

2.Kim Koskinen

3.Joku Lauri niminen?

Tähtivalmentajien järjestys:

1.Elastinen

2.Lauri Tähkä

3.Michael Monroe

4.Paula Koivuniemi

No siinä oli jotain listoja.

Ihan kiva topa muutenkin Vikakiva.

Siinä sulle pitempi viesti:).

Vierailija

ansaaku:

Lainaus:
Joku Lauri niminen?

Tarkoitat varmaankin minun suosikkiani, eli Lauri Mikkolaa? :D

// Tänään semifinaalit! Ketkä aikovat katsoa?

// Semifinaalin jälkeisenä viikonloppuna kommentteja ja / tai mielipiteitä esityksistä, valmentajista, juontajista sekä inserteistä saa lähettää tänne!

Vierailija

Kerropas, Adebisi, millä luokalla oikein olet. Itse aloitan pian kuudennen luokan, joten englannintaitoni pitäisi kyllä olla aika hyvässä kunnossa. Entä oletko ikinä puhunut Don Rosan kanssa englanniksi? Minä olen.

-MikkiMies-

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
Adebisi

Opeettele englantia ennen ku alat kirjottelee näin.

Koko kommentissa ei ollut mitään vikaa, ei ole meidän ongelma jos et osaa enkkua tarpeeksi ymmärtääksesi.

Vai pitäisikö kirjoittaa näin: Jees pliis, van koffii, hiörs tuu dallars! Että sinäkin tajuaisit?

It isent auer probleem!

It's not our problem.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: The Voice of Finland

MikkiMies - 13.04.12 07:34 (ID 910548)

Kerropas, Adebisi, millä luokalla oikein olet. Itse aloitan pian kuudennen luokan, joten englannintaitoni pitäisi kyllä olla aika hyvässä kunnossa. Entä oletko ikinä puhunut Don Rosan kanssa englanniksi? Minä olen.

-MikkiMies-

>5-luokalla

>englannin kieli hallussa.

Vierailija

Nyt tämän topan viimeisimmät viestit eivät ole liittyneet TVOF:ään millään tavalla, vaan niissä on keskitytty enimmäkseen MikkiMiehen kielitaitojen korjaamiseen. Tietenkin siitäkin saa keskustella, mutta haluaisin mieluusti tänne itse ohjelmaan liittyviä kommentteja.

Oletteko muuten kuulleet tänän iltana käytettävästä äänenlaskentajärjestelmästä?

Kuulemma onnistunut ainakin Jenkeissä ja Hollannissa...

StarWarsSamppu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2010

Lainaus:
Re: The Voice of Finland

vikakiva - 12.04.12 04:50 (ID 910132)

Kaikki muut paitsi yhen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat