käyttäjä-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

tämä on nimensä mukaan käyttäj-topic jossa voi keskustella kaikenlaista kaikista käyttäjistä esimerkiksi ketkä on asiallisia ketkä ei mutta toisia käyttäjiä ei saa haukkua!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Itse pidän paljon Tupu,Hupuu;lupu ja Rupu käyttäjästä. Hän on asiallinen ja oikein mukava käyttäjä. Joka ei spämmää eikä trollaa. Minusta paras näiden sivustojen käyttäjä. Tietenkin raivoankka123,taiqaviida ja Lucar nro 1 on myös oikein hyviä käyttäjiä kun taas esim: Vihreä meikkivoide.

Vierailija

Avaanpas ihan jännityksen vuoksi toisen aiheen,eli minkä lailnen mielestänne on hyvä käyttäjä?

Mun lemppareita on

kuukupööpötin,thlr ja taika-hamsteri,taika-jonttu ja lucar

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Jaa, taidanpa olla nykyään aika suosittu käyttäjä, kun kaikissa äskeisissä käyttäjien viesteissä mainittiin minun käyttäjänimeni:) Tiedoksi vain käyttäjille, että aion jatkaa samaan malliin elämääni loppuun saakka!

Minun lempikäyttäjiäni (Jotka muistan) ovat Solita, Ansa-Aku, TaiQaViida, Mr Roope Ankka, Kia K, Vikke98, Kuutio-Purkka, Sählääjä, Wonderlust, "Hiidenkirnu" ja AkeMake. Nuo olivat osa lempikäyttäjistäni, on niitäö vielä lisääkin, mutta en halua tehdä tästä Parhaat käyttäjät-topicia!

Vierailija

Hyvä käyttäjä ei spämmää eikä kirjoita tyhmiä juttuja.Siinä on hyvän käyttäjän ainekset.

Mun lemppareita on taika jonttu solita KiaK ja Mr Roope Ankka.

Vierailija

Mun lemppareita on: tupu,hupu,lupu ja rupu, Solita, Taika Jonttu.(Ei tässä ollu läheskään kaikki)

Ja huonoimpia ja ärsyttävimpiä ovat ainkain: Minä puhua hoono suomi, Unelma Kämppä, 00tuplanollaSalainenAgentti.

No siinä oli jotain.

Vierailija

Hyvä topic, vaikka tällainen muistaakseni on jo...

No, tässä nyt muutama käyttäjä, joista pidän: Kia K, korhukapla, Solita, UrmA01.

-MikkiMies-

Vierailija

mä tykkään MikkiMiehestä, tupu,hupu,lupu ja rupu: sta, Kia K: sta

on niit enemmänkin mut noi on asiallisia ja mukavia käyttäjiä

ja epämukavia (jotka muistan) on Måke UnelmaKämppä

Vierailija

Lainaus:
Re: käyttäjä-topic

seppotaalasmaa - 17.04.12 07:17 (ID 913486)

miten joku voi pitää kia k:sta?

Minustakin hän on vähän ärsyttävä ja pitkittää viestejä. Luulee olevansa parempi kuin muut ja kirjoittaa muka hyviä viestejä. Sori nyt vaan Kia K en haluaisi haukkua sinua mutta tätä miletä sinusta olen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat