SM-Liigan korttipakka-keskustelu

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Täällä siis keskustellaan SM-Liigan korteista ja korttipakoista. Kuka kerää SM-Liigan kortteja? Itse olen alkanut keräämään näitä kortteja kuukaudessa on tullut kerättyä 57 korttia... Paras korttini on joko Eero Kilpeläinen, Janne Lahti, Eric Perrin tai Kimmo Kuhta. Kaverinikin alkoi keräämään SM-Liigan kortteja, hänen paras korttinsa on Siim Liivik tai Miika Lahti. Kortteja hänellä on yhteensä 13.

Vapaata keskustelua siis SM-Liigan Kausi 2011 Series ykkösestä ja kakkosesta.

//Käytin hakua, mutten löytänyt samanlaista toppaa. Kerroppa Haku-osoite, niin voin katsoa onko sellaista toppaa olemassa!//

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Itselläni on paljon sm-liiga kortteja. Vuodesta 2005 oon niitä keräillyt. Kortti kansiot ja laatkotkin löytyy. Enää en oo vähään aikaan niitä ostellut. Tai siis pariin vuoteen en oo keräillyt niitä kunnolla. 2005-2009 keräilin oikein kunnolla niitä. Sitten minulla on Raimo Helmisen ja Vesa Viitakosken kortissa nimmari ja yhen toisen ilves pelaajan kortissa on nimmari kans. Itse mietin että pitäisköhän mun alkaa vähän niitä myymään mut kuka niitä ostais? Käytettyjä Sm-liiga kortteja ei varmaan kukaan halua :(.

Vierailija

Haluisin muuten tietää että onko noi korttien hinnat noussut? Kun tuntuu että niiden hinnat olis noussut paljon. Ostin tossa vähä aikaa sitten uuden korttipakan! Sain Granlundin kortin!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

Aku mies123 - 16.04.12 10:03 (ID 912542)

Haluisin muuten tietää että onko noi korttien hinnat noussut? Kun tuntuu että niiden hinnat olis noussut paljon.

Saattaapi ollakkin tapahtunut niin, jos et ole pitkään aikaan ostanut niitä. Joittenkin jalkapallo korttienhan hinta on ainoastaan tuo 1,50€ tai 2 euroa.

Lainaus:
Aku mies123; Sain Grandlundin kortin!

Epäreilua! Olen kerännyt jo 57 korttia, enkä ole vieläkään saanut Grandlundin korttia!

Montakos korttia teillä muuten on, Aku mies123 ja Taika Jonttu?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

tupu,hupu,lupu ja rupu - 16.04.12 02:07 (ID 912571)

Lainaus:
R.

Montakos korttia teillä muuten on, Aku mies123 ja Taika Jonttu?

Kyllä niitä aikas paljon on. Kaks laatikollista ja 3 semmosta kansioo. Jotkut on samoja kortteja :-).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

taika jonttu - 17.04.12 01:52 (ID 913106)

Mul o jotain 30.

//Kaupoissakun myydään niitä korttei sillein hyllyl,niin ottakaa takaa sellainen pakka,mä sain sillein granlundin ja selänteen!

Itse oon tehny totaa tekniikkaa jo kauan :). Joskus toimii joskus ei. Sain kumminkin kun pitkästä aikaa ostin korrtipakan niin Granlundin kortin.Eipä sse niin ihmeellinen ole...

Vierailija

Nuorempana noita kortteja tuli kerättyä paljonkin. Nykyään se on jäänyt huomattavasti vähemmälle. Muutama vuosi sitten saatoin ostaa montakin pakkaa kerralla, kun taas nykyään ostan yhden pakan silloin tällöin. Tänä vuonna ei ole tainnut tulla ostettua kuin kaksi tai kolme pakkaa. Pois en kuitenkaan ole tässä vaiheessa korttejani myymässä.

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:

Aku mies123 - 17.04.12 05:06 (ID 913317)

Lainaus:

Mul o jotain 30.

//Kaupoissakun myydään niitä korttei sillein hyllyl,niin ottakaa takaa sellainen pakka,mä sain sillein granlundin ja selänteen!

Itse oon tehny totaa tekniikkaa jo kauan :). Joskus toimii joskus ei. Sain kumminkin kun pitkästä aikaa ostin korrtipakan niin Granlundin kortin.Eipä sse niin ihmeellinen ole...

Eli tajusinko oikein, että siellä lehtihyllyillä kaupoissa, olisi jossain takana pakka... Nyt en kyllä tajua yhtään mitään, eli onko sen laatikon takana, jossa on niitä kortteja, siellä olisi siis lisää kortteja, joista mahdollisesti voisi tulla Teemu Selänne tai Mikael Grandlund?

Vierailija

Lainaus:
Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

tupu,hupu,lupu ja rupu - 17.04.12 05:29 (ID 913358)

Lainaus:

Lainaus:

Mul o jotain 30.

Eli tajusinko oikein, että siellä lehtihyllyillä kaupoissa, olisi jossain takana pakka... Nyt en kyllä tajua yhtään mitään, eli onko sen laatikon takana, jossa on niitä kortteja, siellä olisi siis lisää kortteja, joista mahdollisesti voisi tulla Teemu Selänne tai Mikael Grandlund?

Ei! Vaan otat kaupasta vikan pakan sieltä pinosta!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

Aku mies123 - 17.04.12 06:00 (ID 913387)

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Mul o jotain 30.

Ok, mutta aikas kauan tarvitsee odottaa, että sen viimeisen korttipakan saa, ja jokuhan saattaa ottaa sen nenäni edestä!

//Oho, nyt vasta tajusin, eli sen voi ottaa silloinkin, kun on vielä kortteja siinä laatikossa!//

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

tupu,hupu,lupu ja rupu - 17.04.12 06:02 (ID 913389)

Lainaus:
Re: Re: SM-Liigan korttipakka-keskustelu

Aku mies123 - 17.04.12 06:00 (ID 913387)

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Mul o jotain 30.

Ok, mutta aikas kauan tarvitsee odottaa, että sen viimeisen korttipakan saa, ja jokuhan saattaa ottaa sen nenäni edestä!

Ainakin S-marketeissa on ne kortit sillain laatikossa niin minä otan aina sen laatikon ja sieltä vikat pakat. Helppoa :).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat