Taudit ja Sairaudet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sori jos tämmönen on jo mutten haulla löytänyt.

Niin tein tämän siksi että olen huomannut että off topiciin tulee paljon viestejä esim: Olen sairas jne jne. Eli tänne saa kirjoitella vapaasti kaikenmaailman taudeista (ei nyt kumminkaan ihan kaikista ;). Kröhöm). Voi esimerkiksi kirjoittaa jos on kipeänä niin että mikä sairaus on ja jne.

Itse olen sairastunut nyt keuhkotulehdukseen.

Modet lukottavat tämän jos haluavat. Toivottavasti topiciin tulee kirjoittelijia :).

*Akumies 123 kiittää* :)

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Minulla on nyt pientä lämpöä, ja sen takia en voi mennä kouluun. Toivottavasti voin jo keskiviikoksi mennä kouluun.

Vierailija

Lainaus:
Re: Taudit ja Sairaudet

VoiSilmä - 16.04.12 04:34 (ID 912731)

Minulla on nyt pientä lämpöä, ja sen takia en voi mennä kouluun. Toivottavasti voin jo keskiviikoksi mennä kouluun.

Kuume voi kestää monta viikkoa eli ei kannata hosua kouluun sillä tauti voi pitkittyä :(.

Vierailija

Minulla on Touretten syndrooma ja motoriikan häiriö sekä migreeni! Se on ikävää ja tuhoaa hiljalleen kunniaani! Lukekaa siitä wikipediasta! Miksi juuri minulla on se? Miltä tuntuisi olla normaali? En saa koskaan tietää.... :(

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Taudit ja Sairaudet

00tuplanollaSalainenagentti - 16.04.12 04:54 (ID 912756)

Minulla on ollut angiina.

Hahahaha mullapa ei ole ollu vesirokkoa ikinä Haahaa siitäs saatte.

Voin luvata, että sinulle tulee vesirokko vielä joskus aikuisena, ja silloin se on todella paha. Onneksi olen sairastanut sen jo vauvana.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Taudit ja Sairaudet

VoiSilmä - 16.04.12 05:11 (ID 912781)

Lainaus:

Voin luvata, että sinulle tulee vesirokko vielä joskus aikuisena, ja silloin se on todella paha. Onneksi olen sairastanut sen jo vauvana.

Ei mua kiinnosta vesirokko

Vierailija

Lainaus:
Taudit ja Sairaudet

Aku mies123 - 16.04.12 04:33 (ID 912727)

Sori jos tämmönen on jo mutten haulla löytänyt.

Niin tein tämän siksi että olen huomannut että off topiciin tulee paljon viestejä esim: Olen sairas jne jne. Eli tänne saa kirjoitella vapaasti kaikenmaailman taudeista (ei nyt kumminkaan ihan kaikista ;). Kröhöm). Voi esimerkiksi kirjoittaa jos on kipeänä niin että mikä sairaus on ja jne.

Itse olen sairastunut nyt keuhkotulehdukseen.

Modet lukottavat tämän jos haluavat. Toivottavasti topiciin tulee kirjoittelijia :).

*Akumies 123 kiittää* :)

Eikö täällä saa vai puhua sexitaudeista?

Vierailija

Lainaus:
Mua ei kiinnosta vesirokko

Kyllä se jossain vaiheessa kiinnostaa. Turha mahtailla sillä ettei ole ollut vesirokkoa. Juu aikuisiällä se on paljon tuhoisampi ja voit joutua sairaalaan. Ps. Agentti00 mikälie muistako minut?

Vierailija

Lainaus:

Vai ei sulla oo ollu vesirokkoo vielä? No kyllä se sulle varmaan joskus tulee :).

Vierailija

Lainaus:
Re: Taudit ja Sairaudet

_CrazyDonald_ - 16.04.12 05:16 (ID 912790)

Lainaus:
Taudit ja Sairaudet

Eikö täällä saa vai puhua sexitaudeista?

No ihan vapaasti jos sen asialliseksi näät :). Eli minä en ainakaan niitä halua lukea :).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Taudit ja Sairaudet

Erittäin tukeva fagotisti - 16.04.12 09:27 (ID 913014)

Itseäni pelottaa, että saan kiveksen kiertymän. Se on nimittäin aika kivulias tauti ja isyys menee.

Tuota minusta tuollaisia viestejä ei tänne kannataissi laittaa. Ei ihan hirveen asiallisia ;). Mut miten vaan.

Mä kävin tänänn lääkärissä taas ja sain kolmannen antipiootti kuurin ja uuden yskänlääkkeen.Tujua tavaraa toi uus yskänlääke :).

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Lainaus:

Aku mies123 - 17.04.12 05:01 (ID 913311)

Lainaus:
Re: Re: Taudit ja Sairaudet

Erittäin tukeva fagotisti - 16.04.12 09:27 (ID 913014)

Itseäni pelottaa, että saan kiveksen kiertymän. Se on nimittäin aika kivulias tauti ja isyys menee.

Tuota minusta tuollaisia viestejä ei tänne kannataissi laittaa. Ei ihan hirveen asiallisia ;). Mut miten vaan.

Ja mikäs siinä on "ei ihan hriveen asiallista"? Sekö, että hän kertoi peloistaan. Vai oliko se kives? Ja jos se "ei ihan hirveen asiallinen" on se kives, niin mikä siinä siitä sitten sellaisen tekee? Se vai, että kaikilla ei niitä ole?

Save me from the dark.

Vilpuriina12
Seuraa 
Liittynyt7.12.2011

Mulla on aspergerin syndrooma. En oikein osaa sanoa mitä se on, mutta se on melkein kuin autismi mutta lievempi. Lisäksi mulla taitaa olla migreeni. Joskus mun silmää alkaa särkemään ja silloin oon joskus oksentanut.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
Vilpuriina12

Mulla on aspergerin syndrooma. En oikein osaa sanoa mitä se on, mutta se on melkein kuin autismi mutta lievempi. Lisäksi mulla taitaa olla migreeni. Joskus mun silmää alkaa särkemään ja silloin oon joskus oksentanut.

Vilpuriina, suosittelen hengaamaan täällä.

Broidillani Laiviksella on Touretten Syndrooma, joka on myös samaa maata. Kerron hänelle sun taudista, se VARMANA tulee tänne chattaamaan, kun on samanlaista seuraa!!!

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat