Kenkä-topix

Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Täällä saa keskustella kaikenlaisista kengistä kuten.Talvikengät,lennkarit,saappaat sun muut.Itse käytän vielä vähän aikaa Gore-texin talvikekiä.Lempikengän valmistajani on goretex.Meiän luokkalaisella on samat kengät kuin mulla:D

Kesällä käytän vihreitä lenkkareita,jos löytyy,muuten ostetaan uuet.

PS:Panin ton topix jutun huvin vuoksi kun se kuulostaa kivalta.Älkää korjatko sitä topiciks,kiitos.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jaahas, jonkun piti sitten heti mennä apinoimaan mun idea, jos ette ymmärrä mistä puhun, käykää offis ja selatkaa pari sivuu taaksepäin, tarkkaanottaen sivulle 487. Kummiskin, itsellä on nytten Niken lenkkarit, mutta tilasin DC:n skeittikengät äskettäin.

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Lainaus:
Re: Kenkä-topix

tarkanmarkanvartija - 17.04.12 04:15 (ID 913258)

Jaahas, jonkun piti sitten heti mennä apinoimaan mun idea, jos ette ymmärrä mistä puhun, käykää offis ja selatkaa pari sivuu taaksepäin, tarkkaanottaen sivulle 487. Kummiskin, itsellä on nytten Niken lenkkarit, mutta tilasin DC:n skeittikengät äskettäin.

Itsepä totesit Offiin tänään kello 15.40 lähettämässäsi viestissä, ettet meinaa tällaista tehdä. Eikä siinä ole mitään väärää, että joku "kopioi ideasi".

Save me from the dark.

Vierailija

Itse aion ostaa kesäksi vanssit tai lacosteet,mutta crocsit ovat kyllä mahtavat itselläni on siniset crocsit,yksi apilakoru.

Vierailija

Lainaus:

Itsepä totesit Offiin tänään kello 15.40 lähettämässäsi viestissä, ettet meinaa tällaista tehdä. Eikä siinä ole mitään väärää, että joku "kopioi ideasi".

Joo, niinhän mä totesin, mutta kerran kun siellä pähkäiltiin, että topicissa ei sittenkään ole mitään järkeä, miksi se kuitenkin jonkun piti mennä tekemään.. Noh, ihan sama.. Opinpahan tästäkin olematta möläyttelemättä asioita..

Vierailija

Lainaus:
Joo, niinhän mä totesin, mutta kerran kun siellä pähkäiltiin, että topicissa ei sittenkään ole mitään järkeä, miksi se kuitenkin jonkun piti mennä tekemään.. Noh, ihan sama.. Opinpahan tästäkin olematta möläyttelemättä asioita

Eli olet vain tyhmä?

Vierailija

[/quote]

Eli olet vain tyhmä?[/quote]

Jep, en enää koskaan ilmoita missään ääneen topiceja, joita aion tehdä..

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kenkä-topix

Hempukka - 17.04.12 06:15 (ID 913407)

Parhaat kesäkengät ovat EHDOTTOMASTI crocsit.

Näin on asia! Mulla on crocsit kokoa 35. (Oma JALANkoko on 38. Ei tunnu yhtään. XD)

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

Lainaus:

Jos et edes aikonut tehdä, eikö joku muu saisi tehdä? Lapsellista.

!

Toki saa tehdä, mutta se on sitten oma päätös, tekeekö turhan topan vai ei..

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Kenkä-topix

ansaaku - 20.04.12 04:27 (ID 915634)

On taika jonttu tämäkin aika turha:$

Oli tämäkin aika turha viesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat