hei kaikki!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

olen täällä uusi

Kommentit (1)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Desing Ankalle tiedoksi, että kaikista ei tarvitse tehdä topicia. Oisit voinut kertoa terveisesi off-topicissa, mutta muista ettei tämä ole mikään chat, jossa keskustellaan tyyliin "mitä sulle kuuluu?" ja vastauksena vaan ok, mitä eräs tuossa harrastaa jatkuvasti ihan tahaltaan. Chattaaminen ei ole hyvää foorumikäytöstä. Mieti siis mitä kirjoitat äläkä tee tälläisiä turhia topiceja.

Edeltä poistin älyttömät banneilla uhkaamiset, rivikäyttäjien ei tarvitse puuttua mitenkään niihin asioihin, teidän tehtävänne on keskustella järkevissä topiceissa ja ilmoittaa asiattomalla viestillä, jos joku kirjoittaa jotakin tyhmää tai muuten epäasiallista foorumille, topicin tarpeellisuuteen, käyttäjien bannaamisen yms. teidän ei tarvitse puuttua, ne eivät kuulu teille. Moderaattorit päättävät kenet bannaavat, teidän uhittelu muille ei paranna mitenkään asiaa, autatte parhaiten ilmoittamalla niistä asiattomista viesteistä ja olemalla huomioimatta näitä häiriköijiä. He juuri haluavat huomiota noilla viesteillä, joten älkää antako sitä heille.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat