Luonne-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicissa voit kertoa luonteesi, ja miten käyttäydyt eri tilanteissa. Itse olen sellainen hiljainen ja ujo, mutta usein kesällä on kiva sekoilla ja naureskella oudoille vitseille. esim.(Potaattiperuna on isoveljeni kimeällä äänellä hauskaa kuultavaa. Samoin on maailmassa asioita, sinisiä ja punaisia saa minut purskahtamaan nauruun). Kerro tässä topassa siis luonteesi ja pidä hauskaa.

Ps: toinen topiccini

Kommentit (12)

Vierailija

Jaa-a, riippuu tilanteesta mutta..

Olen aika lailla ujo, tosin yläasteelle siirryttyä se on vähentynyt onneksi :3 Sitten olen myös optimisti (toisinaan kuitenkin realistinen) ja positiivinen. Hyvien ystävien kesken saatan olla hyvinkin puhelias, mutta muiden kanssa saatan olla hiljaisempi. Nauran aika helposti, joka puukenkävitseille.. Eli huumorintajua on.

Oishan sitä lisääki asiaa, mutta ei teitä varmaa kiinnosta xD

Vierailija

No meidän luokkalaisten mielestä olen tosi hauska, kaksi poikaa (parhaat kaverini) sanovat, että olen yksi maailman hauskimmista ihmisistä.

Omasta mielestäni olen aika fiksu ja ystävällinen. Joskus olen tosin muiden harmiksi oikein realistinen ja se vasta muita ärsyttääkin...

Yleensä olen kuitenkin kovin hiljainen ja ehkä siksi minulla ei ole paljon kavereita. Osaan olla kovaääninen kun sitä tarvitaan. Monien mielestä olen myös omaperäinen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Luonne-topic

mr.Morris-Fredrik - 28.04.12 06:54 (ID 920258) olen yksi maailman hauskimmista ihmisistä.

olen tosin oikein realistinen

Et ole tosissasi.. Realismi ja huumori, noway.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Olen yleensä aika fiksu, ja kaverit kysyvät minulta kaikenlaista.

Olen myös aika ujo, mutta esim. kesällä olen aika villi.:]

Don't waste your time, or time will waste you

StarWarsSamppu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2010

Olen tavallinen poika, viikonloppuisin koneella ja vähän muulloinkin. :D No, olen mukava kuitenkin, aika nuori kun vertaa sivuston toisiin käyttäjiin. En ole ujo (Joskus juttelen joillekki koulumme kutosille) No, siinä oli vähän luonnettani.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Luonne-topic

ansaaku - 29.04.12 11:08 (ID 920592)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Luonne-topic

Carlos Havis - 29.04.12 10:27 (ID 920527)

en ookkaan ovela oon juvela

Jahas.

Jahas?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat