Kerro minulle...

Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Eli tämän topicin ideana on laittaa lause, kuten "Kerro minulle Aku Ankasta", ja seuraava kertoo siitä aiheesta. Vastauksen pitää olla yli kaksi riviä, lyhempiä vastauksia ei kelvata, vaan sitten hypätään yli. Kerronnan aiheena ei tarvitse olla mitään akkariin liittyvää.

Jos ette tajunnut, niin kysykää vain.

Aloitetaan:

Kerro minulle Roope Ankan rahasäiliöstä.

Kommentit (13)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lue säännöt.

Roope Ankan rahasäiliö:

Roope Ankan rahasäiliö on iso, kuution muotoinen säiliö, jossa Roope säilyttää rahojaan. Sen piha on miinoitettu tiheästi ja sisällä on paljon ansoja. Se on usein sininen, jossa on punaisella taustala kirjaimet "RA", niin kuin Roope Ankka. Eniten hyökkäyksiä sinne tulee Millla Magialta ja Karhukoplalta. Roope Ankkan tiettävästi asuu siellä, mutta joskus hänellä on erillinen talo.

Kerro minulle possuista.

taika jonttu
Seuraa 
Liittynyt4.9.2011

Tarkoitatko oikeita?Noh,ne ovat pinkin värisiä,tykkäävät mudasta.Niistä saa lihaa,esim.makkaraa(vai oliko se niin)Monet kasvattavat possuja,joskus myöhemmin ne teurastetaan.Possuja on nähty esim.nalle puhissa.

Kerro minulle aku ankasta.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Aku Ankka on tylsä ja stereotyyppinen hahmo, johon kyllästyy nopeasti. Häntä piirtää yhteensä yli 100 ihmistä maailmassa, eikä hän siltikään voita edes polkupyöräarvontaa. Kaiken kaikkiaan sympaattinen hahmo.

Kerro minulle maailman parhaasta pelistä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Jaakkoankka
Seuraa 
Liittynyt28.4.2010

Aku Ankka on Touhon serkku,Hortensia MacAnkan poika ja Roope Ankan sisaren poika.Akulla on piiiiiiitkä velka Roopelle.Akulla on myös kolme sisaren poikaa:Tupu,Hupu ja Lupu.

Kerro minulle Touho Ankasta.

Jaakkoankka...

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Jaa joo jaakkoankka hyppäsi sun yli.

LittleBigPlanet:

Lbp'ssä voi tehdä omia kenttiä tai pelata kmuiden kenttiä. Sen "päähenkilö" on Sackboy tai Sackgirl. Se on pini nukkemainen henkilö, jolla on iso pää. Pelissä voi liimata tarroja ympäriinsä ja tehdä omia pukuja. Kun tekee omaa kenttää, on paljon asioita, joilla sitä teet, kuten eri mateliaarleja tai valmiita esineitä.

Kerro minulle lempielokuvastasi.

Vierailija

Rocky 3. Se on nyrkkeily elokuva joka kertoo Rocky Balboa nimisestä hepusta. Leffassa hän on pärjännyt hyvin mutta sitten hän kohtaa haastavan vastustajan.

Kerro lempi pelistäsi.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Vastaan itselleni, kun on niin vaikeaa kirjoittaa yli kaksi riviä.

Harry Potter 7 osa 2

Päähahmona on Harry Potter tietenkin. Hän, Ron ja Hermione etsivät ilkeän Voldemortin hirnyrkkejä, jotka ovat paloja hänen henkeään. Kun ne olisi tuhottu, Voldemort koulisi, mutta Voldemort ja hänen apulaisensa valloittavatkin velhokoulun "Tylypahkan, jossa Harry, Ron ja Hermione ovat. Loppuratkaisua en kerro, katso elokuva itse.

Kerro minulle Akkarista (siis lehdestä).

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Aku Ankka- lehti alkoi ilmestymään suomessa vuonna 1951, joulukuussa. Ensin se oli kuukauden välein ilmestyvä julkaisu, mutta m yöhemmin se muutettiin viikon välein tulevaksi. Viimevuonna lehti täyttikin jo 60 vuotta. Akkarissa ilmestyy "nelirivisiä" tarinoita. Tunnetuimpia piirtäjiä ovat esim. Carl Barks, Don Rosa, Vicar..

Kerro minulle näistä sivuista.

~ DanielTen

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Aku Ankan viralliset nettisivut löytyvät osoitteesta www.akuankka.fi . Viimeksi nettisivut päivittyivät tänä vuonna. Aktiivisimpana osana nettisivuista on toiminut keskustelupalsta, jonne on lähetetty joka päivä kymmeniä viestejä (tai no en mä nyt tiedä). Myös galleriassa on ollut paljon kuvia ja kommentteja. 

Kerro minulle kissoista.

Vierailija

Kissat ovat nisäkkäitä. Niillä on paljon lajilleen ominaisia tapoja, kuten kehrääminen, maukuminen, ja eräänlainen "säksättäminen" saalistaessa. Kissat kuuluvat kissaeläimiin.

Kerro minulle Don Rosasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat