Tietotekniikka

Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Täällä saa keskustella kaikkea TV:stä/kännyköistä/radiokanavista tai muista sellaisista.

Meillä on Samsungin 40 tuumanen TV, ja mulla on iPhone 4. Lempiradiokanavani on The Voice.

Don't waste your time, or time will waste you

Sivut

Kommentit (18)

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Motogee: Ei tuommoinen ipana tarvitse iPhoneja.

Samaa mieltä.

Lainaus:
Motogee: ...eikä lähes 700 euron puhelimesta ole mitään oikeaa hyötyä.

iPhonet on ylihinnoiteltuja ja -arvostettuja rahastusleluja lellityille kersoille. Samaan hintaan saa paljon enemmän puhelinta mm. Samsungilta ja HTClta. iPhone on (rikkaille) hölmöille.

Vierailija

Applen teknologia edustaa tämän hetkistä eliittiä. Ei siinä paljoo vanhan pesukonevalmistajan toisarvoinen teknologia paljoa mahda. Olen itse testannut sekä Applen että Samsungin kosketusnäytöllistä puhelinta. Kallistuin Applen puoleen.

Mutta Iphone ekaluokkalaisella on kyllä liikaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Tietotekniikka

Peltolan_kukkofarmi - 22.04.12 12:11 (ID 916900)

Applen teknologia edustaa tämän hetkistä eliittiä. Ei siinä paljoo vanhan pesukonevalmistajan toisarvoinen teknologia paljoa mahda. Olen itse testannut sekä Applen että Samsungin kosketusnäytöllistä puhelinta. Kallistuin Applen puoleen.

Mutta Iphone ekaluokkalaisella on kyllä liikaa.

Nauti suljetusta ympäristöstäsi ja itunes säätämisestä.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Apple-fanboy: Applen teknologia edustaa tämän hetkistä eliittiä. Ei siinä paljoo vanhan pesukonevalmistajan toisarvoinen teknologia paljoa mahda.

Hah! iPhonien rauta ei ole todellakaan tämän hetkistä huippua ja silti se on ylihinnoiteltu, käyttöliittymältään helvatun suljettu puhelin. Takakannessa oleva omenalogo vaan houkuttaa ihmisiä, "se on paras, koska se on iPhone". Herää nyt, iPhone ei ole sen parempi kuin muidenkaan valmistajien HALVEMMAT puhelimet.

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Mulla on iPhone 4 koska mun iskällä on paljon rahaa. Sillä on nyt iPhone 4S. Saan sen joskus kun iskä ostaa itelleen iPhone 5:n Enkä siis oo mikään teknologian lapsi, mutta iskä ja sen kaverit on. :) Eikä mulla oo iPhone 4:ää siksi koska tykkään Angry Birdsistä, vaan siksi koska olen ''perinyt'' sen iskältä.

Don't waste your time, or time will waste you

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainataan vaikka tätä yleisenä esimerkkinä...

Lainaus:
iPhonet on ylihinnoiteltuja ja -arvostettuja rahastusleluja lellityille kersoille. Samaan hintaan saa paljon enemmän puhelinta mm. Samsungilta ja HTClta. iPhone on (rikkaille) hölmöille.
Mitä se teitä haittaa, jos jollakulla on iPhone? Tietääkseni puhelimissa ei ole ikärajoja, joten jos jollekin nuorelle henkilölle ostetaan iPhone, niin mikä siinä sitten on vikana? Toki täytyy sanoa, että en itsekään ehkä suosittelisi noin 10-vuotialle iPhoneja tai mitään muutakaan kovin "superpuhelimia".

Lainaus:
Don McAnkka: iPhonien rauta ei ole todellakaan tämän hetkistä huippua
Kerropa sitten, mikä sitä "huippurautaa" on. Samsung tai HTC? Jotenkin kummasti vain iPhonet jyräävät kaikennäköisissä testeissä ja kokeiluissa... Ja minkälaisella iPhone-kokemuksella muuten puhut?

Juu ja itselläni ei ole iPhonea, enkä sellaista aio ostaakaan. On vain omituista, että iPhonen omistajaa vastaan "hyökätään" heti, ja ilman kummoisia perusteita.

Ps. Ihan niin kuin jokin tällainen topic olisi jo olemassa. Saatan toki muistaa väärinkin. Ainakin kännyköille on joka tapauksessa jo oma ketju.

Vierailija

Lainaus:
Re: Tietotekniikka

Touhula - 22.04.12 06:02 (ID 917286)

Lainataan vaikka tätä yleisenä esimerkkinä...

Lainaus:
Mitä se teitä haittaa, jos jollakulla on iPhone? Tietääkseni puhelimissa ei ole ikärajoja, joten jos jollekin nuorelle henkilölle ostetaan iPhone, niin mikä siinä sitten on vikana? Toki täytyy sanoa, että en itsekään ehkä suosittelisi noin 10-vuotialle iPhoneja tai mitään muutakaan kovin "superpuhelimia".

Lainaus:
Don McAnkka: iPhonien rauta ei ole todellakaan tämän hetkistä huippua
Kerropa sitten, mikä sitä "huippurautaa" on. Samsung tai HTC? Jotenkin kummasti vain iPhonet jyräävät kaikennäköisissä testeissä ja kokeiluissa... Ja minkälaisella iPhone-kokemuksella muuten puhut?

Juu ja itselläni ei ole iPhonea, enkä sellaista aio ostaakaan. On vain omituista, että iPhonen omistajaa vastaan "hyökätään" heti, ja ilman kummoisia perusteita.

Ps. Ihan niin kuin jokin tällainen topic olisi jo olemassa. Saatan toki muistaa väärinkin. Ainakin kännyköille on joka tapauksessa jo oma ketju.

Tekniikan Maailman testeihin luottava spotted

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus:
BartSipmsonUGH: Tekniikan Maailman testeihin luottava spotted
No jaa, en minä niitä testejä ole niin hirveän paljon lukenut, mutta kyllä minä niihin enemmän luotan kuin johonkin sinun "iPhone on huono"-huuteluihin. Ja onhan niitä muitakin lehtiä olemassa kuin TM.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Touhula: Mitä se teitä haittaa, jos jollakulla on iPhone?

Ei se periaatteessa haittaakaan, tässähän onkin kerrottu vain omia mielipiteitä. En vaan ymmärrä miksi ihmiset ostaa iPhonen tyhminä (= luulevat sen olevan paras mahdollinen) ja maksaa turhaan ylimääräiset pari hunttia. (aiheesta tutkimuskin, jonka mukaan iPhonea luullaan paremmaksi kuin "pesukonevalmistajien" mallit) Ja sitä en todellakaan ymmärrä, että 10-räkänokalle lyödään käteen 600€ maksava puhelin... Joillain rahaa on näköjään kuin roskaa.

Lainaus:
sama: Kerropa sitten, mikä sitä "huippurautaa" on.

HTC One X: 1,5 GHz neliydinsuoritin, 1 GB Ram, 4,7" SLCD2 720x1280 näyttö, 32 GB sisäistä muistia.

www.gsmarena.com/htc_one_x-4320.php

Siinä lyhyesti yksi tän hetken huipuista. Toinen tulee olemaan Samsung Galaxy S III, joka julkaistaan lähiaikoina. Jää ne iPhone 4S: n speksit aika kauas taakse... Hinnaltaan lienee aika samoissa lukemissa. (600+€) HTCn ja Samsungin etuna on vielä käyttöjärjestelmä (ja HTCllä etuna vielä käyttöliittymään), joka on iOSiin verrattuna paljon vapaampi.

Lainaus:
sama: Jotenkin kummasti vain iPhonet jyräävät kaikennäköisissä testeissä ja kokeiluissa...

: D

Lainaus:
sama: Ps. Ihan niin kuin jokin tällainen topic olisi jo olemassa. Saatan toki muistaa väärinkin. Ainakin kännyköille on joka tapauksessa jo oma ketju.

Joo, onhan näitä vaikka kuinka paljon (tietokone, tietokoneohjelmat ja -sovellukset, tekniikan ihmemaailma, elektroniikka, kännykät), keskustelu vaan nyt alkoi tässä. : P Modet voi laittaa lukkoon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat