Angry Birds!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko angry birdsit sinusta hyviä?! Minusta ovat olen angry birds fani! Mul on 2 pehmoleluuki.:):):]

Sivut

Kommentit (52)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
taika jonttu

Joku ykkösluokkalainen sai kosketusnäytön sen takia, kun se halusi Angry Birds-pelin.

O_O Pilalle hemmoteltu pullamössökakara.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lainaus:
Re: Angry Birds!

taika jonttu - 22.04.12 02:56 (ID 917023)

Onhan angry birds ihan kiva.Siitä tulikin mieleeni,että ajatelkaas meiän koulussa joku ykkösluokkalainen sai kosketusnäytön sen takii,kun se halus angry birdsin.

Jaa sille vinkki et netissäki voi pelata sitä. Oon menny tietokoneel sen läpi ku ei oo kosketusnäyttöö.

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Angry Birds on hyvä tuotemerkki; Angry Birdiltä löytyy pelejä, lautapelejä, kortteja, värityskirjoja, kyniä, penaali, limsaa, kirjoja, tarrakirjoja ym. ym.. KAikki tykää Angry Birdidstä, koska siinä on lintuja ja possuja, joillao n erikoistoiminnot. Samanlaisia pelejä on miljoonia!

Itse olen pelannut kaikki läpi; tavallisen kännykällä ja tietokoneella Rion, Spacen ja Seasonin. Mä oon "imuttanut" ne. Kukaan tuskin tietää, mitä se tarkoittaa.

~LäPä; Angry Birds-fani :]

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Angry Birds!

LäPä7* - 22.04.12 03:04 (ID 917039)

Angry Birds on hyvä tuotemerkki; Angry Birdiltä löytyy pelejä, lautapelejä, kortteja, värityskirjoja, kyniä, penaali, limsaa, kirjoja, tarrakirjoja ym. ym.. KAikki tykää Angry Birdidstä, koska siinä on lintuja ja possuja, joillao n erikoistoiminnot. Samanlaisia pelejä on miljoonia!

Itse olen pelannut kaikki läpi; tavallisen kännykällä ja tietokoneella Rion, Spacen ja Seasonin. Mä oon "imuttanut" ne. Kukaan tuskin tietää, mitä se tarkoittaa.

Minä tiedän. Piti oikeen erikseen mainita.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Angry Birds!

LäPä7* - 22.04.12 03:04 (ID 917039)

Minä en pidä niistä.

Vierailija

Joo kyllähän se Angry Birds -pelit ihan kivoja on. Pelasin viikko sitten läpi tuon normaalin ja alkuperäisen Angry Birdsin. Niin ja eilen minä joinkin Angry Birds Paradise -limsaa, ihan hyvää se oli, vaikkakin mulle on ihan sama minkälainen se ulkokuori on. =)

Vierailija

Nostetaanpas tämä pystyyn!

Eilen pelailin isosiskoni kosketusnäytöllä sitä tavalllista Angry Birds Chromea. Aika tylsä ku oon vetänyt sen monen monta kertaa läpi. Angry Birds Riio on minusta kaikkein tylsin. Paras on se kun ne on siellä avaruudessa:)

Moikka! Ruvetkaapa keskustelemaan mahtavasta Angry Birdsistä!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat