Floyd Gottfredsonille oma Albumisarja!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nyt tahdon alkaa ajaa asiaa albumisarjan puolesta, jossa julkaistaisiin KAIKKI Floyd Gottfredsonin klassiset 1930 - 1955 julkaistut Mikki-sarjat!

Gottfredsonin Mikit ovat nimittäin parhaita sarjakuvatarinoita joita olen eläessäni lukenut ja tahtoisin ne omakseni, ettei tarvitsisi kokoajan lainata 'Minä - Mikki Hiiri'-kirjaa kirjastosta.

Carl Barksin kaikki sarjat on julkaistu, nyt Don Rosan parhaat-sarja..

SEURAAVAKSI FLOYD GOTTFREDSON!

Tahdon, että kaikki hiemankin näitä klassikko-sarjoja kunnioittavat Ankistit/Mikistit ottavat osaa tähän vetoomukseen.

Sanoma Magazines ja Akkarin toimitus!

Floyd Gottfredsonin parhaat.. TILATTU.

Kommentit (12)

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Floyd Gottfredson on yksi historian parhaimmista Mikki-piirtäjistä, joten ilman muuta hänelle on saatava oma albumisarja. Mielestäni Gottfredsonin Seitsemän kummitusta-tarina, joka muuten löytyy Mikki Hiiren juhlakirjastakin, on hänen ehkä parhain tarinansa. Ja löytyyhän häneltä monia muitakin unohtumattomia tarinoita.

Joten tuohon kysymykseen: Kyllä, ilman muuta.

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Englanninkielinen Gottfredsonin parhaat jo löytyykin, joten Suomessa on turhaa alkaa painamaan suomenkielistä sarjaa. Suurin osa Gottfredsonin faneista kuitenkin ymmärtää englantia. Jos ei, niin voi voi.

Vierailija

Don Rosan kootut oli aivan hyödytöntä julkaista, kun kaikki hänen sarjansa on jo julkaistu omana albumisarjanaan Suomessa!

Miksi EI julkaista Gottfredson -kokoelmaa? Hänhän on yksi kolmesta legendaarisesta Disney -sarjakuvantekijöistä!

Don Rosan kootut on pelkkää rahastusta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Floyd Gottfredsonille oma Albumisarja!

Tri. Vanukas - 18.06.12 12:31 (ID 948227)

Don Rosan kootut oli aivan hyödytöntä julkaista, kun kaikki hänen sarjansa on jo julkaistu omana albumisarjanaan Suomessa!

Miksi EI julkaista Gottfredson -kokoelmaa? Hänhän on yksi kolmesta legendaarisesta Disney -sarjakuvantekijöistä!

Don Rosan kootut on pelkkää rahastusta.

Oon samaa mieltä, ja kannatan Gottfredsonille albumisarjaa.

Vierailija

Gottfredson on yksi suosikkipiirtäjistäni ja piirtää ehdottomasti parhaita Mikki tarinoita harmi että hänen sarjojaan näkee liian harvoin joten hänelle pitäisi ehdottomasti tulla oma albumisarja.

[16]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat