Parisuhde/Rakkaus 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Meidän järkevät ja ihanteellisen taidokkaat moderaattorit menivät lukottamaan vanhan Parisuhde ja Rakkaus topicin, jostain kumman syystä, varmaan liiallisesta spämmistä. Ajattelin Rankku08: saa ja muita vanhan topicin suunnittelijoita kunnioittaa tekemällä tämän.

Vanhan topicin aloitusviesti:

Lainaus:

Halloo. Pakko kai tämmöinenkin on tehdä, ei löydy kuin joku "Ossi Pulinat-osion parisuhdeterapeutti". Eli siis täällä voi keskustella ja samalla myöskin kysyä rakkaudesta ja niin edespäin. Ja kirjoitelkaa kunnollisia viestejä, ei mitään parin sanan.

Keskustelemaan siis!

Ps: Uskoisin, että parikin valitusta tehdään jo heti ensimmäiselle sivulle...

Kommentit (15)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minkä ihmeen takia se lukotettiin? Siihen ei ole mitään syytä, joten toisen samanlaisen saa ihan vapaasti tehdäkkin.

Se johon olen ihastunut on lähtenyt kuukaudeksi Turkkiin.. : (

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Lainaus:
Re: Parisuhde/Rakkaus 2

Daniel10 - 23.04.12 05:42 (ID 917820)

Minkä ihmeen takia se lukotettiin? Siihen ei ole mitään syytä, joten toisen samanlaisen saa ihan vapaasti tehdäkkin.

~ Danielkymppi

Itsekkään en ymmärrä lukottamisen syytä, taisi tulla pieni Fiba modeille (eli ei mitään).

Harmi, että ihastuksen kohteesi lähti niinkin pitkäksi aikaa pois, tiedän kuinka tylsää se on...

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Parisuhde/Rakkaus 2

Motogee - 23.04.12 05:44 (ID 917822)

Lainaus:
Re: Parisuhde/Rakkaus 2

Daniel10 - 23.04.12 05:42 (ID 917820)

~ Danielkymppi

Ja elämä kaatuu siihen?

En minä niin sanonut.

Muuten, kun katsotte viimeistä viestiä Parisuhde/Rakkaus topassa, se on Wondyn viesti. Wondy ei kuitenkaan ole topaa lukottanut, koska hänen viestinsä oli siinä jo eilen, eikä sitä topaa oltu silloin vielä lukotettu.

Vierailija

Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus 2<br /><br />Daniel10 - 23.04.12 05:45 (ID 917825)<br /><br />[quote kirjoitti:

Muuten, kun katsotte viimeistä viestiä Parisuhde/Rakkaus topassa, se on Wondyn viesti. Wondy ei kuitenkaan ole topaa lukottanut, koska hänen viestinsä oli siinä jo eilen, eikä sitä topaa oltu silloin vielä lukotettu.

Moderaattorien pitäis laittaa perustelut lukttamisille, se on tyhmää, kun ei tuu perusteluja....

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Parisuhde/Rakkaus 2<br /><br />muse fani - 23.04.12 05:48 (ID 917832)<br /><br />[quote kirjoitti:
Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus 2

Daniel10 - 23.04.12 05:45 (ID 917825)

Lainaus:

Moderaattorien pitäis laittaa perustelut lukttamisille, se on tyhmää, kun ei tuu perusteluja....

Niin onkin.. Mutta jos tämä topic jostain kumman syystä lukotetaan, niin toivottavasti tulee perustelut. Myös siihen, miksi tuo ykkösosa lukotettiin.

~ Danielkymppi

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tuosta Lucarin viestistä tulikin mieleen samantapainen kysymys, joka siis on myös tytöille:

Tyttö, johon olen ihastunut tuijjotti yhden kerran minua pitkään. Yritin katsella muualle, mutta sitten kun katsoin häntä, hän katsoi vieläkin minua. En ole varma oliko vain ajatuksissaan, eikä tiennyt mitä katsoi. Mutta hän tuijjotti kyllä kaksikin kertaa.. Meidän luokalla on myös tällä hetkellä menossa sellainen juttu liikkatunnilla että aina kaksi oppilasta on opettajia : D Yksikerta kun ihastukseni ja sen kaveri oli opettajia, kaikkien piti mennä riviin. Rivin toisessa päädyssä olin minä ja toisessa joku muu poika, en muista kuka. Kaikki saivat ehdottaa mitä haluaisivat tehdä liikkatunnilla. Ihastukseni aloitti minusta. JOka kerta olin samalla paikalla ja hän aloitti minusta. Tuo oli kyllä tosi pieni juttu, eikä tarkoita ehkä sitä että hän olisi minuun ihastunut. Mutta tuollaisia samanlaisia pieniä juttuja on tapahtunut koko kevään. Joten olisikohan hänkin ihastunut minuun?

~ Danielkymppi

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Alkoholin ja ES:n sekakäyttö tulisi kriminalisoida, säästyttäisiin tälläisiltä lukotuksilta. Sääli että Make ei ole täällä, Hidiksellä ja Wondyllä ei ole munaa uhmata alkuperäismodejen lukotuksia.

Ja btw, don't feed the troll.

Vierailija

Muuten täällä varmaan saa kysyy siitä, että tykkäiskö "pissis"tytöt tällasesta mun tyylistä. Katsokaas, mun ihastus on "pissis", ei mikään sellane kunnon, vähän vaan muita enemmän sellanen ällöö tyyppi. Toki kaikki muutkin saa vastata ja toivonkin, että kaikki vastaa. Siis mun luonne:

-Rauhallinen

-Sporttinen, mutta paljon vapaa-aikaa omaava

-Rento

-Kohtelias

-Nuorista lapsista pitävä (en siis SIINÄ mielessä)

-tasa-arvoinen

-kaikki huomioon ottava

Vaatetyyli:

-Värikkäitä huppareita

-Hieman sporttinen

-Quiksilver (merkki kirjoitetaan k: lla)

-Joko tiukat harmaa/mustat farkut TAI kohtuu löysät farkut (ei lökät) TAI Chinot TAI Verkkarit

Muuta:

-Ruskeat lyhyet hiukset, joita voi muovailla (heittää sivuille, nostaa pystyyn yms.)

-Suihkussa joka ilta&joka toinen aamu

VASTATKAA TYTÖT (ellei pojatkin, vain tytön näkökulmasta)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
SuperÄijä

And who is this "troll", who you're talking about?

Toivotaan, että kirjotin oikein.

//Muse; riippuu kuule ihan tytöstä.

Ja mäki tykkään pienistä lapsista, niiden touhuja on kiva kattoa, kun ne tekee mitä tekevätkin.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lainaus:
Parisuhde/Rakkaus 2

Lucar Nro. 1 - 23.04.12 06:15 (ID 917864)

Lainaus:
SuperÄijä

Selaa edellistä toopicia niin näät.

Vierailija

Danielen muuten tosta sun ihastuksesta tiiä, pyri vaikka asettuu sen lähelle jatkossa ja katella, että mite se näyttää suhtautuvan siihen. Muistathan hymyillä hänelle ja tehdä kohteliaisuuksia!

En minäkään tiedä, kuka tämä kyseinen trolli on!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Vikke:

Lainaus:
Lucar

Sanoisin agentti.

SuperÄijä vain sanoi, älä ruoki trollia, mietin kun tällä topicilla ei ole agenttia näkynyt.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:

No et. Relatiiviproniminilla 'who' viitataan ihmiseen, ja troll = peikko. Vaikka peikolla tarkoitetaankin tässä yhteydessä internethäirikköä, ei se muuta sitä faktaa että peikko on satuolento, ei ihminen. Oikea relatiivipronomini olisi 'that', jolla voidaan viitata ihmisiin, eläimiin ja asioihin.

Toisekseen, relatiivilausetta ei englannissa eroteta päälauseesta pilkulla, ellei ko. relatiivilause anna lisätietoa korrelaatista (poikkeuksena that - ei koskaan pilkkua).

Mukavaa päästä pätemään, osaan englannin kielioppisäännöt paremmin kuin suomen. : )

Lainaus:
mietin kun tällä topicilla ei ole agenttia näkynyt.

Alkuperäisessä ketjussa näkyi, eikä ole mitään syytä miksei kaveri tulisi tännekkin. Useimmilla näytti olevan vaikeuksia "don't feed the troll" lausahduksen merkityksen sisäistämisessä, mukaanlukien Wondyllä, joten katsoin parhaaksi mainita asiasta. Eihän se nyt ole tervettä jos keskustelu pyörii sivukaupalla jonkun satunnaisen trollin juttujen ympärillä, ja modekin heittää vettä trollin myllyyn.

Edellisessä en alkanut huutelemaan, koska onhan tämäkin trollin ruokintaa. Odottelin josko Wondy tai joku muu mode viheltäisi pelin poikki.

matriks
Seuraa 
Liittynyt1.7.2011

Miulla on ongelma. Olen ihastunut, haluasint kutsua hänet leffaan. Mutta ainoa ongelmani:Mitä sanoa hänelle? Ja vielä pahempi...MITEN HÄN REAGOI!?!?!?

Eli suomeksi olen huonosso tilanteessa. Tytöt,mitä pidätte että teille sanottaisiisn jos teidät kutsuittaisiin trfeille? Entä mitä pojat sanoisivat tytöille? Kiitoksia, jo etukäteen.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat