Fails.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niiin. Toivottavasti topikkia ei lukoteta koska se on "turha" tai muuten jotain jotain jotain...

Mutta idean sain topicista pahin haavasi. Siinä keskustellaan haavoista.Daniel 10 on tehnyt topicin onnettomuudet jossa voi keskustella onnettomuuksista joihin on tarvinnut paloautoa,ampulanssia tai poliisiautoa. Mutta täällä voi keskustella kaiken maailman kaatumisistasi. Semmosta. Modet lukottaa jos tarpeen näkee.

Mutta minulle kävi vähän aikaa sitten niin että menin yhdille rappusille (12 rappusta) ja yritin kickflip tailslidea ja sitten kun laskin kaidetta niin tasapainoni horjui ja kaaduin niin että jalan lensi pään yli ja selkä oli ihan mutkalla. semmosta.

Kommentit (14)

Vierailija

No ainakin viime kesänä kaaduin pyörällä ojaan... ja kerran isoveljeni oli oikein kiltti, ja pomppasi trampoliinilla niin kovaa, että kaaduin ja löin pääni sellaiseen puujuttuun. Isoveli vielä sanoi sitten että: ''Tää on mun tramppa!''

Vierailija

Lainaus:
Re: Fails.

Tora_inu - 25.04.12 04:04 (ID 918591)

No ainakin viime kesänä kaaduin pyörällä ojaan... ja kerran isoveljeni oli oikein kiltti, ja pomppasi trampoliinilla niin kovaa, että kaaduin ja löin pääni sellaiseen puujuttuun. Isoveli vielä sanoi sitten että: ''Tää on mun tramppa!''

No niin! siinä nähdään minkä laisia veljet voi olla :). Tässä yksi minun pahimmista kaatumisista!

ajoin bmx:llä. Isosta rampista! Hyppäsin. Lensin hienosti mahalteen asfalttiin! 2m tiputusta. Auts. Pyörä oli kokoajan mun selän päällä. Ei tarvittu edes sairaalaa :). Vähän tikkei vaa. Meinas niskat mennä kans kun lensin sillain kivasti eettä niskat taittu niin että pyörä lensi pään yli lopussa.

Sitten tänä talvena tipuin keinusta niskoilteen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Fails.

ansaaku - 25.04.12 04:36 (ID 918616)

Miten toi otsikko tähän liittyy?!:$(6)

PS.Tällanen on jo: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11891/mika_on_pah...

Kröhöm ansaaku! Lueppas alku viesti! Niin saat sinäkin kaaliisi vähän tietoa :).

Ja kun kysyit että miten otsikko tähän liityy niin men kuule google kääntäjään jos et jostain syystä vielä ole tiennyt mtä se tarkoittaa!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Fails.

korhukapla - 25.04.12 07:37 (ID 918782)

äsken kävin sytyttää saunan ja ku olin sytyttämäs nii tulitikku katkes!! D:

Heh :). Mulle kävi kerran niin että hyppäsin 2m korkeasta hyppyristä mopolla ja tipuin mopon kyydistä mahalteen.

Vierailija

Kävi viime talvena läheisessä laskettelu keskuksessa otin vauhtia boxiin ja lensin yli landista ja tulin turvalleni.

Vierailija

Minulle kävi viime kesänä golf kentällä niin että annoin kärryjen rullata mäkeä alas ja sitten pam! Kärryt tippu ojaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat