Kerro viimeöinen uni

Seuraa 
Liittynyt3.11.2010

Mitä unta näit? Kerro unestasi. Joka viikko äänestetään paras uni. Kaikki saavat äänestää.esim(Käyttäjä: Jorma, Viikko: 17) Jos on jotain epäselvää kysykää ihmeessä. Älä ilmoita asiattomia unia.

Sivut

Kommentit (28)

Hogu02
Seuraa 
Liittynyt3.11.2010

Näin kerran unta että olin Amazing races kilpailija minun täytyi hypätä jostain ja pysähtyä matkalla sitten minun täytyi viedä jostain ihme syystä euron juusto mon kapakkaan(K.S Simpsonit).

Vierailija

Toissapäiväinen uneni liittyy mieltäni jo pitkään askarruttaneeseen aiheeseen: Maailmanloppuun. Kerron tämän nyt mahdollisimman viihdyttävästi, eikä tarkoitukseni ole pelotella nuoria käyttäjiä (vaikka tämä olikin unta. Tosin uneni ovat joskus oikeasti tapahtuneet).

Olin koulussa. Välitunti oli meneillään. Kävelin kaverini kanssa koulun pihalla jutellen hänelle. Kuulimme erään leikkirakennuksen läheltä itkua ja menimme paikalle katsomaan. Myönnän, että yritin olla äitimäinen ja auttaa 1. lkta. Joku oppilas meni kertomaan opettajalle tapahtuneesta ja opettaja tuli paikalle oppilaan perässä.

Itkevä oppilas kertoi, että oli kaatunut kiivetessään sellaisia jänniä tikapuita, joiden askelmat tehdään muovista ja ne on kiinnitetty maahan. Ne heiluvat jännästi...

Tämän jälkeen, kun oppilas oli kertonut oppilaalle tapahtuneesta, syöksyi taivaalta suoraan maata kohti kolme tulista noin kahdeksan neliökilometrin kokoista palloa siistiin rivettäin. Siinä kuoli "pari" oppilasta.

Tässä kohtaa totuus muuttuu taruksi, sillä tätä ei kertakaikkiaan voida tehdä Suomelle, etenkään lapsille. Jokaisesta aukosta singahti koneen osia, oransseja. Vasemmanpuoleisesta aukosta koneen vasen runko ja sen mekanismit. Oikeanpuoleisesta aukosta koneen oikea runko ja sen mekanismit. Keskimmäisestä aukosta paksu pyörrekepin muotoinen metallilieriö, jossa oli keskellä omituinen hehkuva aukko.

Osat yhdistyivät niin, että oikea ja vasen runko olivat nyt toisissaan kiinni ja niiden keskelle muodostuneessa aukossa oli pieni metallilieriö. Kaikki oppilaat pakenivat. Kaverini lähti heidän kotiaan päin ja minä minun omaa kotiani päin.

Koska en halua tehdä tästä romaania,

en keksi omasta päästäni kuinka metalli-

lieriö jahtasi minua.

Kone oli ihme kyllä omasta mielestäni seurannut minua. Eihän tämä metallikasa voinut mitenkään haluta mitään nörtti-Jacista? Mutta koneen keskellä oleva osa sinkoili yhtäkkiä lasersäteitä. Kaikki perheenjäseneni tulivat paikalle kuuliessaan karjuntani lasersäteen osueessaan minuun. En kyllä kuollut, ihme. Koko hökkyrä alkoi pyöriä vimmatusti ja sinkoilla lasersäteitään kaikkialle taloomme. Se osui monesti äidin selkään. Sitten tajusin, että sitä voisi väistää. Se osui vielä kerran äitini selkään. Uni päättyi.

Mitäs piditte? Tuo oli siis uneni.

matte1
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

Jac, sul oli kyl tosi "hyvä" uni.

Mä näin uýhesti unta että mut kidnapattiin ja sit mä menin sinne kidnappaajien tehtaaseen piiloon johonki laatikkoon. sit mä olin siel ja sinne tuli poliiseja jotka pelasti mut.(en muista enää)

sellanen uni mulla oli.

Vierailija

Näin yhtenä päivänä unta että mä ja mun kaveri tiputtiin avaruudesta ja palottiin ilmakehässä. Huusin kaverilleni "Me kuollaan!" Ja siihen uni loppu kun me kuoltiin. :D

Vierailija

Näin viime yönä tosi outoa unta. Siinä unessa sudet hyökkäsivät kouluuni ja kaikki tyypit kuoli. XD...

Uni oli jännä, koska ne sudet hyppäsi meidän luokan ikkunasta läpi ja loput sudet juoksi vaan ympyrää pihalla (What?!). No, minä olin sitten ainoa eloonjäänyt... O__o o__O. Ja kesällä näin unta, että olin kaverini kanssa meillä. Sitten lähdimme jostain syystä naapurimme pihalle ja näimme siellä jonkun pojan. Se poika sanoi, että mennään kirjastoon. Sitten me kävimme kirjastossa, jota ei oikeasti ole edes naapurimme takapihalla... No, sitten kaverini keksi mennä, metsään, koska halusi näyttää yhden jutun. Metässä puista roikkui semmoisia teepussin näköisiä juttuja joissa oli verta (katsonkohan liikaa hopeanuolta, kun unetkin on näin raakoja). Ja sitten se poika oli kadonnut (!!!). Menimme kaverini kanssa puupinon taakse, ja kuulimme ulvontaa. Kysyin kaveriltani, että onko se ihmissusi. Kaverini vastasi, että ei ole, ihmissudet ulvoo aamuyöllä. Ja sitten ulvonta lähestyy...

Uneni ovat aika usein susiteemaisia, ja minulla on kamala susikammo...

~~Tora and nyan cat~~

Vierailija

noo, mä oiekastaan näin viimeisimmän uneni tänään iltapäivällä, nukuin liikkasalin lavalla (: se uni oli aika simple, en muista paljoo, mut siinä oli Carlisle ja Jasper < 3 se oli hyvä uni.. :''----3 SIT MUT HERÄTETTIIN. arr.

joo, aika tylsä (ei mulle). koitan muistella jonku väähn jännemmän (teistä). ;3 ja jotkut mun unet on sitten aika sopimattomia :'-----) en kerro niitä..

no, kerran näin unta, et olin meidän koululla mun parhaan kaverin kanssa. se koulu ei siis ollu auki, oli kesä, ja me mentiin koulun sisään jostain ilmastointikanavasta (jota ei oikeesti oo) siel sisällä oli jotain puhuvia eläimiä, kissoja ja koiria, osa oli outdon värisiä. sit, tuli ikäänku et kohtaus vaihtu. mä näin miten _valtavat_ vedensulkuportit avautui. ja äkkiä me oltiin kaverini kaa taas pihalla.

mä tiesin jotenkin, et ne JÄTTIMÄISET vesimassat vyöryy koululle, siitä eteenpäin jne jne, tuhoten kaiken. me koitettiin juosta karkuun, mut ei päästy ees koulun pihasta, ku nähtiin se hyökyaalto. se oli väh. 2 km korkee. tajuttiin siis molemmat että meil ei oo mitään toivoa, nii halattiin ja mä sanoin et: ''nähään siel.'' tarkotin taivasta. no, sit se vesi tuli ja mä heräsin ja aloin itkeen. hyihyi se oli kauhee uni, mut ika vanha, en muista kunnol ku sen pihan ja veden. iha kauhee ):

ja sit toine, uudempi uni, se meni näin:

suomi oli keskieuroopassa, se oli han minimini maa, ja junalla pääsi ihan älyttömän nopeesti muihin naapurimaihin, mitä siinä oli, saksa, itävlata yms.

no, sit siin näitten maitten, myös suomen, alla oli semmonen pitkä, soikion muotoinen maa, joka oli merkitty karttaan violetilla. ja se maa oli semmonen monsterimaa.

joka yö, sieltä maasta lähti kaikki hirviöt suomeen ja muualle. kaikkien piti mennä sisälle.

no, se uni alko sillä et mä näin ton kartan. ja sitten meni koulupäivä ihan normaalisti, mut seki alkoi muuttua oudox loppua päin. jotkut tappeli verissä päin, ja mä rullaluistelin kotiin.

sitten tuli ilta ja taivas muuttui _ihan_ violetiks ja mustaks. kotona oli vaan mä ja äiti. me mentiin meidän eteiseen, ja katottiin ulos oven pikkuikkunasta. alko tulla ahdistava olo, siis ihan kauhee olo.

äkkiä joku ihme nyyppä tuli meijän kellarista. se otti multa kädestä verta, ja meni takas. se siis asu meijän kellarissa, ja oli pelottavaa.

sit se ahdistus lisäänty, ja äkkiä, ku me oltiin siinä eteises, meijän viereen lattialle tuli semmosia luurankohämähäkkejä. ne oli ihan kauheita (ja mä en normaalisti pelkää hämiksiä). no me lyötiin ja potkittiin niitä, mut ne oli ihan paikoillaan, mut silti mä tiesin et ne oli elossa ja hengenvaarallisia. sit ne hävis vähä ajan päästä.

no, se ahdistus vaan lisäänty, ihakui joku oli painanu koko ajan yläpuolella. ja sit me nähtiin meijän portaissa ihan jättimäisiä skorpioneja, about 50-90 cm pitkiä. se oli ihan kauheeta. ne vilahteli siinä vähän aikaa, ja hävis taas. ja hämikset tuli takasin. si mä heräsin. js näin tota unta kahtena yönä peräkkäin, molemmatoli samanlaisia. ja siinä unessa, kaikista pahinta oli se ahdistus. se oli just semmonen; 'mä tiedän et kohta käy joain ihan älyttömän, mahdottoman kauheeta' olo.. hyrr. ihan kauhee. onneks mä aina heräsin ennenku joku mörkö mönki kellarista tai muuta.

oho, tuliks vähä pitkä teksi.. :'---)

yoda~~~~~hyrr.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kerro uni

korhukapla - 27.04.12 01:19 (ID 919400)

tota jac ei kukaa voi muistaa untaa noin tarkasti ja yksityiskohtaisesti en siis usko untasi
Kyllä minäkin muistan uneni aivan yksityiskohtaisesti. JOtkut muistaa. Minulla on kaikenlisäksi vielä hyvä mielikuvitus, niin unistani tulee yleensä todella "mielenkiintoisia". Yleensä muistan uneni aina, mutta nyt sitten tapahtui sekin ihme, etten muistanut ; D. Jac muuten, näin vähän saman tapaista unta. En muista enää sitä tarkkaan..

Minkä u nen näistä voisin kertoa, päättäkää te:

"Maailmanvalloitus" uni.

Painajainen käsityötunnista uni.

Maailman hirvein uni, joka ei ole hirveä, paitsi että todentuntuisuus teki siittä todella pelottavan. Mielelläni unohtaisin koko jutun.

Uni, joka oli totta tai sitten ei.

Minkö noista kertoisin? Seuraava kirjoittaja saa päättää!

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat