TheÄhlämtheSähläm Pois netti sivuilta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä saa keskustella käyttäjistä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Viila, pilailetko sinä? Hänhän spämmii hirveesti, haukkuu toisia ja uhkaa tappaa virtuaali puukollaan. Sanos nyt onko hän mukamas asiallinen???

Vierailija

Viestejä näyttää vielä tulevan. :(

ÄÄK 00Tuplanolla, susta on tehty sellanen käyttäjä kun: 00Tuplanolla on hackeroitu! Onko tämä totta???

Vierailija

Lainaus:
Re: TheÄhlämtheSähläm Pois netti sivuilta

TaiQaViida - 28.04.12 10:25 (ID 919921)

TheÄhlämtheSähläm Etkö olekkaan enää vihainen?

En. Oli vaan huono päivä. Oikeasti minulla on täällä toinenkkin käyttäjä jolla on yli 1000 viestiä. Oikeasti olen ihan kiva :). Purin vihaani teihin :(. Anteeksi. Ja oikeasti Thevidduankka on meidän luokkalaisemme joka ärsyttä minua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: TheÄhlämtheSähläm Pois netti sivuilta

TaiQaViida - 28.04.12 10:28 (ID 919927)

Sori jos suutuin sinulle, ja ymmärrän sinua nyt. Tulen heti topiciisi! :)

Kiitos :). Katsos kun olinb sillä minun toisella käyttäjällä Thevidduankkaa vastaan mutaa hän on meidän luokalla ja ärsyttää minua kokoajan. Ja sitten tein tälläin. Anteeksi vielä kerran.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: TheÄhlämtheSähläm Pois netti sivuilta

TaiQaViida - 28.04.12 10:33 (ID 919934)

Saat todellakin anteeksi. :) Vihaisen käyttäjän sisältä löytyikin todella mukava käyttäjä. :D

Ei olisi pitänyt uhata tappaa ketään. Mutta kun ihminen suuttuu niin välillä tuota öööh... Menee "vähän" yli. Mutta lupaan olla asiallinen! Tein elokuva topicin koska halusin osoittaa että olen ihan mukava ja topic on hauska :).

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: TheÄhlämtheSähläm Pois netti sivuilta

TaiQaViida - 28.04.12 10:21 (ID 919918)

Viestejä näyttää vielä tulevan. :(

ÄÄK 00Tuplanolla, susta on tehty sellanen käyttäjä kun: 00Tuplanolla on hackeroitu! Onko tämä totta???

Ei mut luulin.Kun tuli jotai tais olla hackkeroitu joku tunnin.Kun kuva oli vaihdettu ja nimi.Kai joku bugi.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat