Elokuva topic.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voi siis puhua kaikesta elokuviin liittyvistä asioista. Täällä oli valmiiksi semmoinen topic kun parhaat elokuvat mutta nyt tein tämmöisen topicin.

Tietääkö kukaan mistä voisi ostaa platoon dvd;een?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Lainaus:
Re: Elokuva topic.

00tuplanollaSalainenagentti - 28.04.12 10:28 (ID 919926)

OMG ensimmääinen asiallinen ja tällänen on jo.Tää ei oo sun tekemä vaan äitis.¨

#00Salaisemmatkin aikeesi paljastuvat ennen kuin ehditkään olen jo takanasi arvaat kyllä jo kuka#

Itse asiassa tein tämän ihan itse. Pyysin teiltä anteeksi tämänpäiväistä kätöstäni.

Vierailija

Minun mielestäni tämä on mukava topic. :)

Oletko sinä ähläm nähnyt scary moviet? Ihan huippuja! Mutta vähän pelottavia. :(

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Elokuva topic.

TaiQaViida - 28.04.12 10:30 (ID 919931)

Minun mielestäni tämä on mukava topic. :)

Oletko sinä ähläm nähnyt scary moviet? Ihan huippuja! Mutta vähän pelottavia. :(

Ihan hyviä ne on mutta minusta ei lainkaan pelottavia :). Vähän tylsiä ne ehkä on.

Mutta katsoin eilen full metal jacketin uudelleen niin siitä leffasta ei löydy mitäöän vikaa :).

Sit se alokas leiri oli mahtava! Yks tappoi ittensä :(.

Vierailija

Juu. Katsoin sen telkasta kun olin sairaalassa. Olin siis sairaalassa ja pääsin vähä aikaa sit pois. Sen takia kun olen pahasti kipeä myös purin teihin vihaa. Toivottavasti saan 00tuplanollasalainenagetilta anteeksi myös.

Mutta TaiQaViida jos haluat nähdä full metal jacketin voin antaa sen leffan linkin sinulle. Saat nähdä sen ilmatteeks!

Vierailija

En tiedä vielä minkälainen leffa on mutta aion mennä sen katsomaan. Samuel L Jackson Ropert Dawney Junior ja muita loisto näytteliöitä.

Voi ei! Avasin telkun ja sieltä tulee Michel Teló! Äkkiä tv kiinni!

Tänään muuten tulee neloselta Taru Sormusten herrasta 1! Suosittelen! 5 tähtee!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elokuva topic.

TaiQaViida - 28.04.12 10:52 (ID 919956)

Kaikki on tuota arvostellut hyvin. :D Kai sen voisi kattoa kun ei ole vielä itse nähnyt. :]

Jos meinaat sen tänä iltana katsoa suosittelen nämä varusteet: Kahvi (10 l) poppareita 5 kiloo, Ja limpparii 3 litraa :). Leffa on niin pitkä :). Mutta ei ehkä kannata noin isoa varustelua ottaa ettei käy pahasti :).

Vierailija

Lainaus:
Elokuva topic.

TaiQaViida - 28.04.12 11:08 (ID 919968)

Todella! Ja pitäähän se keskiyölenkki kanssa vetää ettei mene pää sekaisin. :D

Näin on! Ja penkkipunnerrusta ja vatsalihaksia ettei pötsi kasva,eikä käsiin tule alleja :).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat