Miten tehdä oma animaatio

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertoo jo paljon.Siis innostuin animaatioitten tekemisestä.Voisiko joku kertoa jonkun hyvän ilmaisen ladattavan animaation teko-ohjelman.Esim vois tehä vähän niinku minecraftista.

Vähän niinkun omat simpsonit.Ois aikaa kiva tiätää sellanen ohjelma kun garry mods maksaa 9e.Eikä vanhemmat anna ostaa mitään netistä.Kertokaapa siis hyvä ladattava ja ilmainen animaation teko ohjelma.

Tiädättekö voiko garry modsin saada vaikka jostain game stopista sellaselle kortille jossa on koodi ja se pitää laittaa niin saa sen tietokoneelle.Kertokaapa siis hyviä animaation teko ohjelmia.Parempia kun pivot.Ja mieluusti pitäis pystyä tekeen minecraft animaatioita.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten tehdä oma animaatio Carlos Havis - 29.04.12 10:40 (ID 920555) et sä osais kuitenkaa :(
Lainaus:
ole kohteliaampi:(
Samaa mieltä sählääjä

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tiedän yhden animaatio paikan, mutta siinä kuvat pitää piirtää itse:

//mediakompassi.fakiirimedia.com/webanim.html

Alkuun pitää lisätä "http:". Mutta animaatiota ei voi tehdä, ellei ole jokin Shockwave Player..

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Hmm... Netistä saa ainakin tilattua sellaisen ilmaisen piirrustusohjelman nimeltä Gimp. Hae googlesta Gimp Suomi, mene sinne Gimp Suomen etusivulle, ja klikkaa ''ladattavaa''. Itselläni tuo Gimp on, tosin enkunkielisenä. En tajua miten sen saa suomeksi. Omat tuherrukseni Gimpillä ovat täysiä roskia... En osaa vieäkään käyttää kyseistä ohjelmaa kunnolla. Enkä tiedä miten sitä animaatiota tehdään.

Tietäisikö joku muuten miten paintilla saa tehtyä animaatiota? Osaan piirtää paintilla mielestäni hyvin koiria, ja haluaisin tehdä jonkinlaisen animaation. Maksaako MovieMaker yhtään? Jos maksaa, niin kuinka paljon?

~~Tora_inu and animaatiot~~

Vierailija

Jos käyt yhä koulua, paras henkilö, jolta kysyä apua, on kuvaamataidon opettajanne. Hänellä saattaa olla jotain koneita, joilla luoda animaatiota.

Voit myös tehdä aivan simppeleitä kuvanvaihdoksia PowerPointilla. Teet hienon taustan ja tarinan. Tarinat voivat olla simppeleitä ja diat pistetään vaihtumaan sekunnin välein automaattisesti.

Molempiin on omaa kokemusta ja molemmat miltein yhtä hauskoja tapoja. ;)

Iloa animaation tekoon! Toivottavasti lykästää!

Eliteist
Seuraa 
Liittynyt14.9.2011

Lainaus:
Re: Re: Miten tehdä oma animaatio

00tuplanollaSalainenagentti - 30.04.12 04:41 (ID 921485)

Piirtäminen on vaikeeta ja kuvia täytyy tehdä paljon ihmettelenkin miten niist saa hienoja.

Niinpä. Mutta tiedän, että myös tietokoneella pystyy tekemään animaatioita. Myös eräällä koodilla pystyy.

okei...

Vierailija

Lainaus:
Adobe flash... Tuskin sinulla kuitenkaan siihen on varaa...

Alussahan sanottiin että vanhemmat ei anna ostaa mitään netistä.

SuperKalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Vierailija

Hehee. Löysin kaksi kuukautta sitten Windowsin elokuvatyökalun, ilmaisen animointiohjelman. Ei mikään paras muttei huonokaan. Pari animaatiota olen jo tehnyt, mutta kun tuo kone lagasi, ja piti käyttää tätä, tuntuu jo liian oudolta... :D Mutta kyllä varmaan kestän niin kauan että saan sen uuden koneen käsiini ja siirrän muistitikulta (tai mikälie muistikortti onkaan) tehdyt animaatiot sille koneelle ja lataan sinne uudestaan elokuvatyökalun. >:-D 

Vierailija

Joo, blenderin saa ilmaseks ladattua windowsille 32 tai 64 bittisenä linuxille myös ja myös OS X:älle. Sillä saa tehtyä todella nättiä jälkeä, jos osaa. Olen käyttäny jonkin verran enkä ihan vasta-alkajille suosittele. Sillä voi tehdä 3D mallinnusta ja animointia. Ei siis mitään, kuvia peräkkäin juttua.

Kyllä mä olen normaalistikkin animoinu. Kuvia peräkanaa siis. =D Sen pystyy tehdä millä tahansa ohjelmalla todella helposti. Ainoo ongelma on, että mä en vaan jaksa niitä kuvia piirtää, mutta animoiminen ja tehosteet sun muut kyllä luonnistuu. =D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat