Ehdota edelliselle profiilikuvaa!

Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Eli tuossa ruudun vasemmassa alalaidassa on sellainen linkki, jota katsomalla näkee seuraavan sivun jos hiiri on linkin päällä.

Mutta kun se on profiilikuvan päällä profiilikuva luettelossa, niin viimeisessä kohdassa näkyy jokin numero.

Ja tässä siis edelliselle saa ehdottaa, että mikä (profiilikuvan)numero sopii edelliselle.

Esim:

Käyttäjä 2: Edelliselle sopii numero 126 (mikä on nyt LäPällä ja RoniNilla)

Käyttäjä 3: Käyttäjä 2:lle sopii numero 170 (se, missä Roopen pään päällä on setelipino)

Aloitetaan!

Kuka ehdottaa minulle?

Don't waste your time, or time will waste you

Sivut

Kommentit (66)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Ehdota edelliselle profiilikuvaa!

Paapoja - 01.05.12 01:02 (ID 921879) Siis missä se kuvan numero näkyy? P.S. Ohittakaa mut...

Kun olet tuolla Ankkaprofiili-kuvien luona, laita hiiri jonkun kuvan päälle, jonka jälkee sen sivun alaosassa lukee esimerkiksihttp numero 40 ja jotain muuta, jota en voi tähän laittaa, sillä muuten voisitten muokaa profiiliani. Ja tuo profiilikuva on siis Jalkapallo-erotuomari, jonka numero on 40.

Itse ehdottaisin Kuukun uudeksi profiilikuvaksi numeroa 223, jossa on poika salapoliisi-puku päällä.

//: Vitsi, äsken tuli mun oma profiili linkiksi, jos se olisi jäänyt siihen, kaikki olisivat tehneet tuhoja profiililleni:/

Paapoja
Seuraa 
Liittynyt17.12.2009

Jaa, katsos vaan. Kiitos avusta.

Lainaus:
Re: Ehdota edelliselle profiilikuvaa!

tupu,hupu,lupu ja rupu - 01.05.12 02:01 (ID 921906)

//: Vitsi, äsken tuli mun oma profiili linkiksi, jos se olisi jäänyt siihen, kaikki olisivat tehneet tuhoja profiililleni:/

Miten kukaan tekee profiilillesi mitään, kun kukaan ei tiedä salasanaasi tai sähköpostiosoitettasi?

Ja kuvaksi ehdottaisin kuvaa numero 300. :D

Save me from the dark.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat