Aaveita, olemassa vai ei?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin siis.Onko aaveita olemassa on kosinulle tullet pelko tilanteita aaveista?Mulle on pari kertaa.Mutta en ole varma onko niitä vai ei...

Mitä mieltä olette?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ON! Poliisikamerat ovat tallentaneet aaveita. Sekä luin jostain lehdestä, että jonkun vanhan naisen kotona näkyy iltaisin mustia varjoja sisällä! Siis pöhköt ihmiset on kehittäny lapsille semmosen sadun ettei niitä pelottais. Uskokaa nyt, kyllä niitä vain on.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Aaveita, olemassa vai ei?

akufani733 - 02.05.12 04:05 (ID 922666)

ON! Poliisikamerat ovat tallentaneet aaveita. Sekä luin jostain lehdestä, että jonkun vanhan naisen kotona näkyy iltaisin mustia varjoja sisällä! Siis pöhköt ihmiset on kehittäny lapsille semmosen sadun ettei niitä pelottais. Uskokaa nyt, kyllä niitä vain on.

ei ole ei kaikkea tarvitse uskoa

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:

Vaikka näkisin niitä varjoja kymmenentuhatta joka päivä, en siltikään uskoisi että kummituksia on olemassa. Niitä vain EI voi olla.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

StarWarsSamppu
Seuraa 
Liittynyt9.5.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Aaveita, olemassa vai ei?

Daniel10 - 02.05.12 04:24 (ID 922699)

Lainaus:

Vaikka näkisin niitä varjoja kymmenentuhatta joka päivä, en siltikään uskoisi että kummituksia on olemassa. Niitä vain EI voi olla.

~ Danielkymppi

Danielkymppi on oikeassa, aaveita ei ole olemassa! Muutenkin, aika turha topic, lukkoa!

Vierailija

Minä olen törmännyt aika monesti mönstereihin ja muihin pelottaviin otuksiin öisin. Kerronpa yhden tositapahtuman; kuorsasin ja kuorsasin kunnes 2-päinen koppakuoriainen söi minut.

Vierailija

Heh heh hyvä oli apsu mutta en ole varma, pitäisikö uskoa aaveisiin, kun ne tuntuu niin epäaidoilta mutta silti aidoilta eli 50-50.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Lainaus:

Sanoit, että niitä ei vain voi olla, niin onhan se toki mahdollista. Sitä vain ei ole todistettu, ja se on aika epätodennäköistä. Itse en toki usko niihin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Aaveita, olemassa vai ei?

araku - 03.05.12 05:40 (ID 923386) hei turha niitä ei oo olemas

Ai'jaa ; D

Vierailija

Lainaus:

Kaikkea, mitä lehdissä lukee, ei kannata uskoa. Itsekin näen pimeässä ns. "varjoja", mutten niitä nyt kuitenkaan aaveina pidä.

Itse en aaveisiin usko.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat