Mikä henkilö olet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ohjeet, joiden avulla saat selville Aku Ankka- lehden hahmoista lähinnä sinulle sopivan hahmon.

1. Oletko helposti malttisi menettävä?

~Olen! (Mene kohtaan 2)

~En! (Mene kohtaan 3)

2. Pidätkö magiikasta?

~Kyllä! (Mene kohtaan 4)

~En! (Mene kohtaan 3)

3. Oletko kekseliäs?

~Tottakai! (Mene kohtaan 5)

~No en! (Mene kohtaan 4)

4. Juoruiletko paljon?

~No tietenkin! (Mene kohtaan 5)

~En ikinä! (Mene kohtaan 6)

5. Oletko kitsas?

~Kitsaus on hyvästä! (Profiili A)

~En edes tiedä sanaa kitsas! ( Mene kohtaan 7)

6. Oletko onnekas?

~Ohhoh! Taas arpajaisvoitto! (Profiili B)

~Äääh! Hukkasin lompakkoni! (Mene kohtaan 7)

7. Oletko yksi kolmosista?

~Olen, ja ylpeä siitä! (Profiili C)

~En! (Profiili D)

Profiilit:

A: Olet kuin ilmetty Roope Ankka. Säästät mieluusti rahojasi ja niiden tuhlaamisen ajatteleminenkin heikottaa sinua. Uskot myös, että onnesi on taikakalussa ja siinä voi olla perää... :O

B: Olet aivan kuin Hannu! Onnesi seuraa sinua, minne ikinä kuljetkin. Kadulta löytyy aina lompakoita ja helmikaulakoruja. Oi että minä kadehdin sinua!

C: Olet kuin Leenu/ Liinu/ Tiinu/ Tupu / Hupu/ Lupu. Kolmosistahan on hauskaa olla kolmestaan, kun on aina ystävät lähellä, mutta välillä se on ahdistavaa. Heistä kun ei pääse eroonkaan, niin on vain pakko kestää. Paitsi jos sulkeudut huoneeseesi.

D: Olet kuin Iines! Olet naisenergiaa täynnä oleva pakkaus. Kyllähän se sinunkin pinnasi joskus katkeaa, mutta osaat silti hallita itseäsi. Kielesi tosin saattaa olla erimieltä ja niin toisetkin, joista olet vahingossa saattanut sanoa jotain juorun kaltaista. Mistappa pitää kilesi kurissa...

Kommentit (7)

Vierailija

olen aivan kuin hannu eli profiili b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat