Anna edelliselle käyttäjälle vinkkiä!

Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Joo, eli mieleeni tuli juuri äsken tullessani täällä käymään, ja mieleeni tuli tämä uusi topic, jota tietääkseni ei ole olemassa. Täällä siis käyttäjät antavat vinkkiä edelliselle käyttäjälle siitä, miten hänen pitäisi "käyttäytyä" täällä paremmin. Voit myös viestissäsi ehdottaa muillekkin käyttäjille, miten he voisivat käyttäytyä täällä paremmin, mutta sitä ei ole pakko mainita viestissäsi. Tässä vielä esimerkkiä siitä:

Lainaus:
Daisy-11: Voisit käydä hieman aktiivisemmin täällä ja kirjoittaa piempiä viestejä, Mic Duck.

Lainaus:
Twitter: Voisit Daisy lähettää vähän vähemmän viestejä, sillä useimmat viestisi ovat spämmiä.
Jne jne....

Vapaata keskustelua ja sanokaa, jos tämmöinen topic on jo!

Kommentit (2)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Hyvä idea, herätän (tylsyyttäni, kymmenen aamu eikä kukaan muu aktiivisena :'().

t,h,l ja r, voisit hillitä osallistumisintoasi, olet monessa kisassa mukana, ja välillä tuntuu, että unohdatkin jotkut.

Minulla tuppaa olemaan sama onkelma, olen nytkin varmaan kymmenessä kisassa, joista en muista puoliakaan ;)

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lucarille minun on aika vaikea keksiä korjattavaa asiaa, sillä olet aktiivinen, asiallinen ( kaikki on suhteellista XD,älähän Lucar ota tuota vakavasti, se oli vitsi.), fiksusti kirjoittelet ja et tee kirjoitusvirheitä. Mutta äskeisen viestin perusteella... Siis osallistumisinnon hillintä (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat