Paranormaalit asiat - syvällistä keskustelua

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Topic kaikelle paranormaalille - eli kaikelle selittämättömälle ja epätavalliselle, kuten aaveille.

Tulipahan vaan mieleen, kun näkysin tuon aavekeskustelun.

Kaikelle, minkä olemassaoloa ei voida todistaa, onko esimerkiksi jonkinlainen ylempi voima kuten jumala, onko henkiä, onko keijuja, kykeneekö ihminen parempaan?

Keskustelut vaikkapa siitä, onko kotisi lähellä kummitustaloja tai muuta jännää, kummitteleeko teillä ja sitä rataa.

Ja uskotteko mihinkään, vai onko teidän mielestänne tämä maailma kaikki mitä on?

Ja intelligenttiä keskustelua syvällisistä asioista ja omista ajatuksista.

(Kuuluuko ananas oikeasti pitsaan jne.)

Onko teillä omia teorioita siitä, mitä tapahtuu, kun maailma loppuu, miten se alkoi ja missä me ollaan? Millanen maailma on, fraktaali? Tai muuta sellaista. Eli tämmöset tänne.

Aloitusviestiin voi lisätä juttuja jos tulee mieleen jotain merkitsevää.

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Tiedättekö että minä EN usko Jeesukseen tarvitsen enemmän todisteita.

Uskonnon tunnilla höpötetään vaan Jeesus sitä ja Jeesus tätä.

En todellakaan usko mihinkään järjettömään Jeesukseen!

Vierailija

Tarvitsisin toditeita että voisin varmistua jeesuksen olmassa olosta. Miksi uskonnon tunneilla vaan höpötetään jeesukseta sen sijaan että annetaan todisteita siittä. Meidän lähell on talo johon en ole koskaan astunut jalallakaan ja siellä ei asu ketään muuten en usko kummituksiin tai sellaisiin

Mikael McDonald
Seuraa 
Liittynyt6.5.2011

Mutta siitähän uskossa on kyse.

Usko on tietoa sellaisesta mitä ei näe, mutta minkä tietää todeksi.

Ja jos kansakunnat aina vaatisivat konkreettisen merkin jostain niin mihin tämä kansa enää voisi panna toivonsa paremmasta huomisesta.

Ja jos teille todistettaisiin kiistattomasti Hänen olemassaolo jonkin merkin kautta, eikö se antaisi teille uskomattoman vastuun tehdä koko loppuelämän oikein ja rehdisti, koska tietäisitte että kaikki mitä hänestä on sanottu olisi totta. Teiltä puuttuisi ehkä se mahdollisuus tehdä kaikki omasta vapaasta tahdostanne. Joutuisitte ehkä sellaisen vimman valtaan, joka käskee teitä tekemään aina niin kuin on oikein, koska haluaisitte todistaa ettette ole kelvottomia luotuja.

Paranormaalit asiat... Hyvin kiehtovaa. Se oikeasti kiehtoo minua, vaikken itse ole juurikaan kokenut moista. Sen on vähän niin kuin turvallista pelkäämistä - siis jollain tavalla.

("Mick McD") :]

Vierailija

Joo, no minä kyllä uskon Jeesukseen, vaikka se on aika uskomatonta mitä hänestä sanotaan. Ja aaveet yms. kiehtovat minuakin.:d

Vierailija

Lainaus:

Mikael McDonald - 04.05.12 03:31 (ID 923806)

Paranormaalit asiat... Hyvin kiehtovaa. Se oikeasti kiehtoo minua, vaikken itse ole juurikaan kokenut moista. Sen on vähän niin kuin turvallista pelkäämistä - siis jollain tavalla.

("Mick McD") :]

Juuri näin! Samaa mieltä. Veit sanat suustani :D!

Vierailija

Lainaus:
Re: Paranormaalit asiat - syvällistä keskustelua

ansaaku - 04.05.12 03:08 (ID 923757)

Jos et usko Jeesukseen, niin et pääse taivaaseen =(

Vierailija

Lainaus:

Olihan Jeesus oikeasti olemassa, siitä on todisteita, mutta se on sitten ihan toinen juttu että oliko se oikeasti Jumalan poika ja tekikö se mitä raamatussa väitetään.

Vierailija

Lainaus:

Weiter - 04.05.12 04:28 (ID 923871)

Lainaus:

Jos et usko Jeesukseen, niin et pääse taivaaseen =(

En usko sitäkään.

Vierailija

Jeesuksen olemassaolosta on todisteita muttei tiedetä jäikö hän historiaan siksi että oli hyväntekijä vai siksi että oli kamala rikollinen. Jos tarina on tosi niin missäköhän on paikka jossa Jeesuksen ristiinnaulitsiminen tapahtui. Kerran keskiyöllä muuten menin eteiseen. Oli synkkää ja pimeää. Koitin saada yhteyttä veriseen Maryyn tai muumimörköön. Muumimörkö on minusta maailman pelottavin asia! Ainakin melkein....

Vierailija

Uskokaa tai älkää!!!Näin aaveen!! Ja kun katsoin uudestaan se ei ollut siinä. Se oli täysin musta pitkä ihminen. Tämä tapahtui päivällä koulussa.

Vierailija

Muumimörköön et saa yhteyttä ku teeveen kautta, muuten, onko se Bloody Mary -homma ikinä kenelläkään toiminu niikö mitenkään? : D

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Paranormaalit asiat - syvällistä keskustelua

angry bird - 10.05.12 01:48 (ID 927484)

Uskokaa tai älkää!!!Näin aaveen!! Ja kun katsoin uudestaan se ei ollut siinä. Se oli täysin musta pitkä ihminen. Tämä tapahtui päivällä koulussa.

Mitä!? Minä olen nähnyt samanlaisen, tosin joskus 5 vuotiaana! En muista siitä kunnolla mitään, mutta muistaakseni sillä oli mustat vaateet..

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat