MM-Kisa stdio

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Iltaa! No... Päätinpä nyt tehdä tämmöisen "chat" tyylisen topicin! Tai ei tämä siis mikään spämmi topic ole! Mutta niin: Täällä saa keskustella päivän MM kisasta ja silloinkin saa laittaa ennustuksia kisasta kun kisa ei ole edes käynnssä!

Tuossa äsken laulettiin maammeilaulut ja peli alkaa! Jänää on... Jännää on! Toivottavasti edes joku laittaa tänne viestejä!

Sivut

Kommentit (162)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: MM-Kisa studio

Supertti - 05.05.12 09:43 (ID 924815)

Mä Lähen Huomenna Kattoo Suomi Slovakia matsia Toivottavasti tulee hyvämatsi

Kiva. Onko hyvätkin paikat? Itse katson naama ruudussa matsia!

Ps: Moro TaiQaViida! Pitkästä aikaa :).

Vierailija

Ähläm, jos sinua kiinostaa jutella hedelmistä ja jos etsit minua, niin löydät minut helpoiten tuosta Hedelmä - Topicista. Vierailen tässäkin topicissa melkoisen paljon.

~Roistot kiinni, ja pehkuihin

Vierailija

Päätinpä nyt pistää veikkaukseni tämän päivän kisasta: Sveitsi-Valkovenäjä: Sveitsi toivottavasti voittaa. Suomi voitti onneksi sen valkovenäjän. Mutta en ikinä voisi kannustaa Venäjää voittoon!

Vierailija

Suomi voittaa maailmanmestaruuden.

Onko teistä huono asia että Antero Mertaranta ei selosta jokaista ottelua minusta se on ärsyttävää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: MM-Kisa stdio

TheÄhlämtheSähläm - 04.05.12 09:57 (ID 924127)

Suomelta loppui ylivoima juuri nyt. Aika köyhää toisaalta ollut tänään peli. Loistavaa että suomi johtaa!

Valko-Venäläis maalivahdin peli, ei kyllä ollut yhtään köyhää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MM-Kisa studio

Nikossi ankka - 06.05.12 09:43 (ID 924940)

Suomi voittaa maailmanmestaruuden.

Onko teistä huono asia että Antero Mertaranta ei selosta jokaista ottelua minusta se on ärsyttävää.

Samaa mieltä! Mertsin pitäisi joka kisa selostaa!

Vierailija

Antero mertaranta muistaakseni selostaa nykyään vain maksullisilla kanaville ( Tiedoitan heille, joilla ei ole maksullista kanavaa ) ja joku muu ei maksullisilla kanavilla. :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat