Kuukauden topic

Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

Eli, täällä äänenstetään kuukauden aikana tehtyä parasta topicia. Mikä tahansa topic, joka on tehty tämän kuun aikana kelpaa äänestykseen.

(poikkeuksena myös Huhtikuun topicit kelpaavat)

Äänestysaikaa on kuun loppuun.

Jos äänestys on suosittu, kesäkuulle teen samanlaisen. Päivitän ääniä sitä mukaan kun niitä tulee.

Joten, äänestäkää!!!!!

Itse annan ääneni off topic 5

ÄÄNET: (Päivitetty viimeksi 31.6)

off-topic 5 = 10 ääntä

mokki kiipelissä = 1 ääntä

Arvostele edellinen aa.fi käyttäjä =(ÄÄNET HYLÄTTY TEKOAJAN TAKIA)

Klondike RoPe = 2 ääntä

Hedelmä topic = 5 ääntä

Miten reagoisit jo saisit bannit = 1 ääni

Äänestysaika on päättynyt. Enään ei siis saa äänestää. Voittajaksi selviytyi OFF TOPIC 5!!!! Se on siis tokokuun (ja poikkeuksena huhtikuun)topic!!!!!!!!!!!!!!!!

Tässä linkki Kuukauden topic kesäkuuhun:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/ketju/27632/kuukauden_topic_ke...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Äänestän ilman muuta Off-Topic 5:tosta koska siellä saa puhua mistä haluaa ja se on muutenkin näiden sivujen menestynein topic.

Vierailija

Oman ääneni annan "Arvostele edellinen AA.fi:n käyttäjä!" topicille. On mukavaa, kun saa tietää mitä tekee hyvin ja missä on petrattavaa.

Vierailija

Minä äänestän Hedelmä - Topicia ( Jos ette tiedä mikä tämä hauska topic on, kirjoitatte keskustelun hakuun '' Hedelmä - Topic'' ja löydätte tämän topicin.)

~Hedelmät suuhun, ja rosvoja jahtaamaan.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Kuukauden topic

agentti hau - 06.05.12 05:00 (ID 925482) hedelmä

hedelmä topici, koska hedelmä topic on mahtava topici. sielä puhutaan vaikka mistä hedelmistä. :D

~ rupsutin, aina rahan perässä! ~

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Itse äänestän Paras käyttäjä-kisa, osa kakkosta! Eli topicia Paras käyttäjä- kisa 2. Kisa ei ole edes vielä alkanut, mutta tuntuu, että tosi hauska kisa on tulossa! Sille siis ääni!

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lamaaja
Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

Valitan sekaannusta! Arvostele edellinen aa.fi käyttäjä - ei ole tehty tämän tai viime kuun aikana, eli sen äänet hylätään. Valitan säännöt ovat sääntöjä. Kyseistä topicia äänestäneet olisivat saaneet lukea aloitusviestin tarkemmin!

Jatkakaa kaikesta huolimatta äänestystä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat