TupuHupuLupu-ketju

Seuraa 
Liittynyt9.5.2010

Täällä saa puhua ihan vapaasti TUPUHUPULUPU-ketjusta. Saa kertoa ketä äänesti ja kaikkea muuta.

Sana on vapaa!

PS.Sanokaa jos tämmönen on jo/tätä voisi tehdä jossain muussa topicissa.

Sivut

Kommentit (18)

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

En ole ainakaan itse tämmöistä toppaa täällä missään nähnyt, eikä täällä varmaankaan vielä tämmöistä ole, ennen kuin sinä sitten sen teit.

Itse olen jo äänestänyt, äänestin tehokolmikoksi Mikael Granlund-Jarkko Immonen-Kari Lehtonen, vaikka eihän Lehtonen noitten tehopisteitten perään ole, mutta olivatjan maalivahditkin siellä, se on sitten Toimituksen oma vika, kun ovat laittaneet maalivahditkin tuohon Tehokolmikko-kisaan.

Vierailija

Samaa täälläkin,en ole ennemmin tälläistä topicia nähnyt. Itse laitoin tehokolmikoksi Immonen-Lehtonen-Pihlström

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

TupuHupuLupu-ketjuksi laitoin: Immonen-Pesonen-Granlund.

(Tuo mainittiin eilen ((vai toissapäivänä?)) urheiluruudussa...)

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: TupuHupuLupu-ketju

taika jonttu - 06.05.12 11:24 (ID 925057)

Noh,olisin aikonut tehdä tälläisen topicin jossain vaiheessa,mutta ihan sama.Mielestäni hyvä ketju olisi Granlund,Immonen,Koivu.

Aivan samaa mieltä! Tuo olisi hyvä t,h,l ketju.

Akumies123 aktiivinen ankkafani jo vuodesta 1996

ROOPELOTON
Seuraa 
Liittynyt5.5.2012

IMMONEN, PESONEN ja GRANLUND!!!

Nämä kolme olivat 2011 neljän parhaan LEIJONAN joukossa, ja ne tekivät yhteensä 28(!) pistettä! Sen lisäksi tämä kolmikko teki LEIJONIEN tärkeimmät maalit:

1. MIKAEL GRANLUNDIN ILMAVEIVI, eli 1-0 johtomaalin Venäjää vastaan (ei varmaan tarvi kuvailla enempää kuin "TAIVAS VARJELE" :-).

GRANLUNDILLE nimittäin syötti IMMONEN!

2. JARKKO IMMOSEN 1-1 tasoitusmaali finaalissa, ilman mitä Suomi ei olisi varmaan pyörittänyt LEIJONASHOWTA (5-0) kolmannessa erässä.

IMMOSELLE syötti PESONEN!!

3. JANNE PESOSEN 4-1 ratkaisumaali, joka varmisti SUOMELLE MAAILMANMESTARUUDEN.

PESOSELLE syötti GRANLUND!!!

Tarkoittaa sitä, että jokainen sai kolmesta SUOMEN tärkeimmästä maalista pisteet 1+1!!!!

64 26 20 FOREVER!!!!!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

ROOPELOTON: Aika paljon capsia =D

Sanoisin (en äänestä[nyt]), että ainakin viime vuoden TupuHupuLupu-ketjusta parhaat perustelut antoi em. ROOPELOTON.

~Eipä muuta, jatkakaa~

snʇıoɾɹıʞǝll∀

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Nytpä näyttää valitettavasti siltä, että viime vuoden Suomen maajoukkueen MM-tehokolmikko ei enään meinaa millään löytää sitä tahtia, mikä oli siellä Bratislavan yössä viime keväänä. Näyttää selvästi siltä, että tämän vuotinen 1-kenttä on tällä hetkellä se Suomen avain, kertovathan suuret tehotkin jo sen. Mutta toivoisin, että tämä ketju Immonen-Granlund-Pesonen saisi edes jotenkin uutta vauhtia peliinsä, niin huonosti heillä on mennyt nämä pelit. Jesse Joensuulta ja 4-Kentältä tuli eilen aivan mahtava peli, kun Joensuu iski ensimmäisen ja toisen maalinsa maajoukkue-paidassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat