Paras Ystävä -topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tälläistä topicia en hausta löytänyt. Eli...

...Tämän topicin tarkoitus on puhua kaikenlaista, mikä liittyy ystäviin, erityisesti parhaisiin ystäviin. Täällä voi kertoa, omistatko parasta ystävää, ja myös puhua, jos joku on esimerkiksi jättänyt sinut yksin ja seuraavana päivänä ollut toisen paras kaveri. Tai sitten ihan vaan huijannut sinua paljon vaikka olet luullut, että olette ystäviä. Kertokaa siis omia kokemuksia mitä olette kokeneet ystävien kanssa, niin hyviä kuin pahojakin kokemuksia. Entä millainen on teidän mielestänne hyvä ystävä? Entä paras? Onko kaverilla ja ystävällä eroa?

Tässä topicissa saa siis puhua KAIKKEA, jos se vaan liittyy aiheeseen.

t. Prima ?

Kommentit (10)

Vierailija

Mun mielestä hyvä ystävä on sellane joka välittää ja jaksaa olla kaveri. Mulla no joo sellasia kamuja joista pidän mut sit on kans niitä ''kavereita''

jotka ei oo mulle niin kavereita ku ne luulee, et joskus ärsyttää et edes tuntee sellasen.....

Ja ensimmäinen vastaaja Jooooo!!!!

Vierailija

Vastaan nyt omaan topiciini ja kerron omista kokemuksistani.

Mielestäni kaverilla ja ystävällä on valtavasti eroa. Kaveri ei ehkä ymmärrä loukkaavansa toista,kun taas ystävä ymmärtää heti. Kuten jo tuolla Off Topicissa kerroinkin, minun paras ystävä on serkkuni. Se ei ole pelkkä serkku, se on paras ystävä ?

Tässä kerron hieman omasta kokemuksestani:

Ihan vähän aikaa sitten, n. 3 päivää sitten "parhaat ystäväni" vakuuttelivat että kuinka hyvä kaveri olen ja blaa blaa blaa... No, he eivät ole minun parhaita kavereitani, koska huomasin, että tuntuu, että he ovat kanssani vain pakon edestä. (tyttöjä oli siis kaksi). He olisivat varmasti mielummin ollut kahdestaan! Lisäksi, he uskalsivat kun olivat meillä mollata julisteitani, missä oli Miley Cyrus. Itse pidän Mileysta, mutta he vain nauroivat ja sanoivat "LOL, tykkääksä Mileysta?"... Tällöin huomasin, että he olivat vain hyviä kavereita. Eivät parhaita ystäviäni. En olisi huomannut eroa ilman OIKEAA parasta ystävääni (joka on siis serkkuni), jonka kanssa voin olla niin rento, tykätä mistä tahdon ja hän hyväksyy sen. Olen siis onnekas kun minulla on niin ihana bestis ?

Vierailija

Mun mielestä,paras ystävä on sellanen,joka on rehellinen,luotettava,sen kanssa voi olla sellanen kun on. Itelläni ei tällä hetkellä oo ketään parasta ystävää. Vielä vuosi sitten mä kuvittelin, että mulla on paras ystävä, mutta se alkoi sitten vaan komennella ja enää me ei olla ees kunnolla kavereita:(

Onneks mulla on pari hyvää kaveria,joihin voi luottaa.

Vierailija

Minun mielestä paras ystävä on sellainen joka on luotettava ja rehellinen. Tietty onhan se hauskaa jos vielä ymmärtää toisen vitsit. Eli sama huumorin taju. :)

Kuten Prima kirjoitti, minun paras ystäväni on kanssa rakas Serkkuni! :) On minulla myös tosi hyviä ystäviä, mutta parasta ystävää ei voita kukaan.

-Eve

Jez02
Seuraa 
Liittynyt15.12.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Paras Ystävä -topic

lumiponi - 08.05.12 05:25 (ID 926757)

Mun mielestä,paras ystävä on sellanen,joka on rehellinen,luotettava,sen kanssa voi olla sellanen kun on. Itelläni ei tällä hetkellä oo ketään parasta ystävää. Vielä vuosi sitten mä kuvittelin, että mulla on paras ystävä, mutta se alkoi sitten vaan komennella ja enää me ei olla ees kunnolla kavereita:(

Onneks mulla on pari hyvää kaveria,joihin voi luottaa.

Mulla on aivan sama mielipide!

Don't waste your time, or time will waste you

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Paras Ystävä -topic

Evenen - 08.05.12 06:33 (ID 926803)

Minun mielestä paras ystävä on sellainen joka on luotettava ja rehellinen. Tietty onhan se hauskaa jos vielä ymmärtää toisen vitsit. Eli sama huumorin taju. :)

Kuten Prima kirjoitti, minun paras ystäväni on kanssa rakas Serkkuni! :) On minulla myös tosi hyviä ystäviä, mutta parasta ystävää ei voita kukaan.

-Eve

Olen ehdottoman samaa mieltä tuosta että pitää olla samanlainen huumorintaju! On kamalaa, jos toinen on tosikko ja itse on sellainen humoristi!

Serkut (ja muut sukua olevat) ovat yleensä todella hyviä parhaita ystäviä, koska on samoja geenejä ja näkee ehkä useamminkin kaikissa sukujuhlissa. Lisäksi sukulaiset ovat läheisimpiä itselleni kuin koulukaverit. Esim. en mä koulukaverin kanssa nukkuisi samassa sängyssä mutta serkun/muun sukulaisen kanssa jos nukkuu vierekkäin niin se on ihan tavallista ja ei kukaan välitä :)

Mielestäni JOKAISELLA kuuluisi olla yksi (tai enemmän) paras kaveri. Otan ainakin paljon mielummin 1-2 parasta kaveria kuin miljoona normi koulukaveria. On ihanaa, kun voi kertoa parhaalle kaverille KAIKKI huolet :´)

Vierailija

Lainaus:

Serkut (ja muut sukua olevat) ovat yleensä todella hyviä parhaita ystäviä, koska on samoja geenejä ja näkee ehkä useamminkin kaikissa sukujuhlissa. Lisäksi sukulaiset ovat läheisimpiä itselleni kuin koulukaverit. Esim. en mä koulukaverin kanssa nukkuisi samassa sängyssä mutta serkun/muun sukulaisen kanssa jos nukkuu vierekkäin niin se on ihan tavallista ja ei kukaan välitä :)

Mielestäni JOKAISELLA kuuluisi olla yksi (tai enemmän) paras kaveri. Otan ainakin paljon mielummin 1-2 parasta kaveria kuin miljoona normi koulukaveria. On ihanaa, kun voi kertoa parhaalle kaverille KAIKKI huolet :´)

Aah, niin samaa mieltä! :)

Muut minun kavereista ihmettelee, että miten sie voit olla niin hyvissä väleissä sun serkkujen kanssa? :O Hah, tyhmä kysymys, Prima puhui samoista geeneistä. Siitähän se johtuu. :) Minulla on paljon serkkuja, ja olen hyvin ylpeä siitä! :)

-Evenen :)

Vierailija

Minulla on paras ystävä. Hän on ihana , vaikka emme olekaan ihan samanlaisia niin tulemme silti toimeen tosi hyvin. Hän ei kerro salaisuuksiana eteenpäin, ja hänelle voin kertoa kaiken!!

p.s miten toi sydän tehdään?

Vierailija

Sydän tehdään Alt + 3 sieltä näppäimistön oikeasta laidasta, ei ylhäältä.

Olkaa onnellisia, jos omistatte hyvän ystävän! Joillakin niitä ei ole.

?

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

//Jaahas, yritin tehdä sydäntä malliks, ja tuossa alla oleva symbolihan pyyhkii kaiken pois*.

Mutta, kopioi se muualta, tai tee näppäimistöllä.

Läppärin näppäimistöllä ei pysty tekemään :C

*> väärinpäin

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat