Pahoja ja pelotavia tapahtumia

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätin nyt tehä tämmösen. Täällä keskustellaan kaikista pahoista ja pelottavista tapahtumista. Jos Modeja huvittaa lukottaa tää niin lukottakoot.

Tää juttu oli ainakin mun äidille pelottava juttu:

Silloin kun minä synnyin 'näytin' täysin terveeltä mutta en ollut. Eka päivä meni tavallisesti mutta huomenna huomattiin minussa hirveä asia: Minä en saanut henkeä! koska toinen keuhkoni oli lytyssä! Olin jo aivan sininen kun minut vietiin happikaappiin. Ketään ei ekana päivänä tajunnu et mul oli keuhko lytyssä. Olin kuolla elämäni ensimmäisinä päivinä.

Se oli hirveää kuultavaa kun äiti kerto ton jutun.

Onnkes mut saatiin happikaappiin. HUH!:)

Ja nyt kerrotte omia juttujanne.

Kommentit (7)

Vierailija

Noh, kai tämä on aika paha tapahtuma mitä minulle on käynyt. Olimme Ruotsissa mökillämme, noh olimme todella mukavassa saunassa. Olin vielä jokin 4 vuotias tässä tapahtumassa. Olin ylimmällä lauteella istumassa. Noh, aijoin lähteä pois kunnes tipahdin siitä pölkkyihin niskoilteen. Kierin siitä tulikuumaan kiukaaseen. Ja yllätys yllätys, pehva oli palannut... Ja sitten iskä huuhteli minua mökin rannassa. Ja, sitten se parani ajankanssa. Oli kyllä melkoinen tapaus.

Vierailija

Lainaus:
Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

TaiQaViida - 10.05.12 05:39 (ID 927650)

Noh, kai tämä on aika paha tapahtuma mitä minulle on käynyt. Olimme Ruotsissa mökillämme, noh olimme todella mukavassa saunassa. Olin vielä jokin 4 vuotias tässä tapahtumassa. Olin ylimmällä lauteella istumassa. Noh, aijoin lähteä pois kunnes tipahdin siitä pölkkyihin niskoilteen. Kierin siitä tulikuumaan kiukaaseen. Ja yllätys yllätys, pehva oli palannut... Ja sitten iskä huuhteli minua mökin rannassa. Ja, sitten se parani ajankanssa. Oli kyllä melkoinen tapaus.

Hui Hem***ti! Tuli varmana palovamma!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

ansaaku - 10.05.12 05:43 (ID 927654)
Lainaus:
Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia TaiQaViida - 10.05.12 05:39 (ID 927650) Noh, kai tämä on aika paha tapahtuma mitä minulle on käynyt. Olimme Ruotsissa mökillämme, noh olimme todella mukavassa saunassa. Olin vielä jokin 4 vuotias tässä tapahtumassa. Olin ylimmällä lauteella istumassa. Noh, aijoin lähteä pois kunnes tipahdin siitä pölkkyihin niskoilteen. Kierin siitä tulikuumaan kiukaaseen. Ja yllätys yllätys, pehva oli palannut... Ja sitten iskä huuhteli minua mökin rannassa. Ja, sitten se parani ajankanssa. Oli kyllä melkoinen tapaus.

Kyllä tuli, ja pahakin! Ja sitten piti käydä lääkärissä aina laittamassa sellaiset teipit tonne takapäähän, ja ne sitten repäistiin viikottain. Sitten se oli kauheinta kun piti käydä sellasessa suihkussa... Ja se lääkäri katseli tyytyväisenä vieressä... Hyi että!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

TaiQaViida - 10.05.12 05:46 (ID 927657)

Lainaus:
Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

ansaaku - 10.05.12 05:43 (ID 927654)
Lainaus:
Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia TaiQaViida - 10.05.12 05:39 (ID 927650) Noh, kai tämä on aika paha tapahtuma mitä minulle on käynyt. Olimme Ruotsissa mökillämme, noh olimme todella mukavassa saunassa. Olin vielä jokin 4 vuotias tässä tapahtumassa. Olin ylimmällä lauteella istumassa. Noh, aijoin lähteä pois kunnes tipahdin siitä pölkkyihin niskoilteen. Kierin siitä tulikuumaan kiukaaseen. Ja yllätys yllätys, pehva oli palannut... Ja sitten iskä huuhteli minua mökin rannassa. Ja, sitten se parani ajankanssa. Oli kyllä melkoinen tapaus.

Kyllä tuli, ja pahakin! Ja sitten piti käydä lääkärissä aina laittamassa sellaiset teipit tonne takapäähän, ja ne sitten repäistiin viikottain. Sitten se oli kauheinta kun piti käydä sellasessa suihkussa... Ja se lääkäri katseli tyytyväisenä vieressä... Hyi että!

No onneks et vieriny pää edellä sit et olis varmana enää hengissä. Aivosi olisivat käristyneet.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

ansaaku - 10.05.12 05:47 (ID 927662)
Lainaus:
Re: Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia TaiQaViida - 10.05.12 05:46 (ID 927657)
Lainaus:
Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia ansaaku - 10.05.12 05:43 (ID 927654)
Lainaus:
No onneks et vieriny pää edellä sit et olis varmana enää hengissä. Aivosi olisivat käristyneet.

Aivan, ja pahin asia! Sen kiukaan merkki oli ''Harvia''. Ja kun miulla oli tämä palovamma, minulla luki takapäässä väärinpäin ''Harvia''. :D

Ja nykyään on mainoksiakin Harviasta. Hyih!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Pahoja ja pelotavia tapahtumia

TaiQaViida - 10.05.12 05:50 (ID 927663)

Aivan, ja pahin asia! Sen kiukaan merkki oli ''Harvia''. Ja kun miulla oli tämä palovamma, minulla luki takapäässä väärinpäin ''Harvia''. :D

Ja nykyään on mainoksiakin Harviasta. Hyih!

Harvia ansaitsee koston!!!(Heh!)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat