Nimimerkki-topic

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Väännä itsellesi uusi nimimerkki näin:

1. Ota nickkistäsi 2 ekaa kirjainta. (Tähän mennessä ha)

2. Ota liittymispäiväsi kuukauden ensimmäinen numero. (0, koska liityin 07.04.2012.) Paina shift näppäintä (ylöspäin osoittava nuoli) ja paina tuo numero, minkä sait. (Minulla 0). Laita saamasi merkki uuden nimimerkkisi päähän. (Ha=)

3. Lisää tämänhetkisten viestiesi määrä onnenlukuusi (196 + 14 = 210). Ota saamastasi luvusta keskimmäinen numero, jos luvussasi on 3 tai 5 numeroa. Jos siinä on parillinen määrä, ota viimeinen. (Numeroni on siis 210, ja valitsen siitä numeron 1).

4. Lisää saamasi numero nimimerkkisi alkuun. (1Ha=)

5. Lisää loppuun sattumanvaraisesti kirjain tai numero painamalla silmät kiinni jotain näppäimistön merkkiä. (Sain kirjaimen y) Jos se on kirjain, lisää se uuden nimimerkkisi loppuun isolla kirjoitettuna. Jos se on numero, lisää se vain loppuun.

Oma nimimerkkini on 1Ha=Y. Aika turha topic ehkä, mutta eikun nimimerkkejä vääntelemään.

Kommentit (12)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

1. ku

2. =

3. 4

4. 4ku=

5. K

Eli sain 4ku=K.

Käykö, jos minä teen toisen nimimerkin muunto-ohjeen? Joka tapauksessa:

1. Ota syntymävuotesi viimeinen ja ensimmäinen numero. Lisää siihen ikäsi.

2. Mieti, mitä kieliä osaat puhua. Laita ne aakkosjärjestykseen ja ota ensimmäiset kirjaimet ja liitä kirjaimet aiempien numeroiden väliin.

3. Ota viimeisimmän viestisi kolmas ja neljäs kirjain ja lisää ne loppuun.

4. Lopuksi poimi nimimerkistäsi kaikki mahdolliset numerot ja isot/aloituskirjaimet ja lisää ne alkuun.

Ehkä vähän outo, itse sain:

k2eirs0si

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Haamu Ankan ohjeiden mukaisesti tehty uusi nimimerkki:

1. Da

2. Da=

3. 4Da=

4. 4Da=y

Pööpöttimen ohjeet olivat aika sekavat, joten en "selvitä" uutta nimimerkkiäni ainakaan vielä.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Kyllä, jos lukee pööpöttimen ohjetta, ei siitä saa todellakaan sellaista kuvaa kuin hänen uusi sen avulla luotu nimimerkkinsä oli.

Eli todella sekavat ohjeet.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat