Keksi oma hahmo.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä topicicca saa keksiä ihan oman ja uuden Disneyn hahmon.Tai voi myös muokata jotain tuttua hahmoa.Muistakaa myös kertoa hahmosta.

Täs omani:Riku Rahala.

On Roopen sukulainen ja haluaa olla maailman rikkain ankka.Hän jatkuvasti matkii roopea ja vakoilee.Hänellä on samallaiset vaatteet ja rahasailiö kun roopella.Mutta hänellä ei ole rahaa ja siksi yrittää törkeällä tavalla tulla maailman rikkaimmaksi ankaksi.Hän on yleensäkin

törkeä huijjari joka aina epäonnistuu omissa suunitelmissa.

SuperKalle:Etkä enää koskaan ole yksin.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Olen keksinyt yhen, jonka nimi on Daku Dankka. Daku on Aku, mutta hirviö muodossaan. Dakun tunnistaa repeytyneestä paidasta, lihaksista ja Dakun väristä. Sanotaan että Daku olisi höyryä pihisevä Ankka, eli hän on vähän punertava ( Punertavasta väristä siis tunnistaa Dakun ) Kun Aku muuttuu Dakuksi, hän yrittää suojella Iinestä mutta muita ei. Tässä on Daku Dankan historia.

Aku oli tiedemessuilla, häntä kiinnosti jostain syystä vain tiede. Kun Aku löysi tohtori Miksun, Akulle kerrottiin DNA testistä josta voisi voittaa rahaa. Aku ei malttanut odottaa, ja pisti heti juomaan itsensä DNA ainetta. Lopulta Aku sekaantui, ja muuttui Daku Dankaksi.

Piirrän ehkä Dakusta kuvan galleriaan.

Vierailija

Oma hahmoni on Katariina Vankka,kaukaista sukua Roopelle.Olen keksinyt,että Roopen siskolla,Hortensialla onkin kolme lasta Dora,Aku ja Katariina.Katariinalla itsellään on kolme lasta Jupu,Japu ja Jape,jotka ovat sukua Tupulle,Hupulle ja Lupulle.Lopulta kun Katariina vaihtoi sukunimensä Vankaksi.Minäkin ehkä piirrän Katariinasta kuvan Ankka Galleriaan.

www.AkuAnkkaOnParas.fi

Vierailija

Lionel Messi on maailman paras jalkapalloilija. Mutta oma hahmoni on Sindia Ropo hän seikkailee amazonissa niilillä ja kaikialla ja selviää aina rahalaitteiden ansiosta. Hän asuu rahasta tehdyssä talossa.

Vierailija

Lainaus:
Olen keksinyt yhen, jonka nimi on Daku Dankka. Daku on Aku, mutta hirviö muodossaan. Dakun tunnistaa repeytyneestä paidasta, lihaksista ja Dakun väristä. Sanotaan että Daku olisi höyryä pihisevä Ankka, eli hän on vähän punertava ( Punertavasta väristä siis tunnistaa Dakun ) Kun Aku muuttuu Dakuksi, hän yrittää suojella Iinestä mutta muita ei. Tässä on Daku Dankan historia. Aku oli tiedemessuilla, häntä kiinnosti jostain syystä vain tiede. Kun Aku löysi tohtori Miksun, Akulle kerrottiin DNA testistä josta voisi voittaa rahaa. Aku ei malttanut odottaa, ja pisti heti juomaan itsensä DNA ainetta. Lopulta Aku sekaantui, ja muuttui Daku Dankaksi. Piirrän ehkä Dakusta kuvan galleriaan.

Kerro heti kun(jos)olet laittanut kuvan kalleriaan.

Vierailija

Lainaus:
Oma hahmoni on Katariina Vankka,kaukaista sukua Roopelle.Olen keksinyt,että Roopen siskolla,Hortensialla onkin kolme lasta Dora,Aku ja Katariina.Katariinalla itsellään on kolme lasta Jupu,Japu ja Jape,jotka ovat sukua Tupulle,Hupulle ja Lupulle.Lopulta kun Katariina vaihtoi sukunimensä Vankaksi.Minäkin ehkä piirrän Katariinasta kuvan Ankka Galleriaan. www.AkuAnkkaOnParas.fi[/quote]

Kerro sinäkin heti(jos)kun olet laittanut kuvan galleriaan

Vierailija

Hmm... vaikkapa...

... Akun kaukainen sukulainen Brasiliasta, jonka nimi on Domino Keksi!

(muut ehkä: titityy -.-?)

Vierailija

Lainaus:
Hmm... vaikkapa... ... Akun kaukainen sukulainen Brasiliasta, jonka nimi on Domino Keksi! (muut ehkä: titityy -.-?)

Olisitko voinnut kertoa vähän enemän.

Vierailija

Ja olen keksinyt Daku Dankalle päävihollise: Tohtori Myrkky. Tohtori Myrkky on myrkyssä oleva ankka, joka voi tuhota mitä vain! Hän voi tehdä apureita, ja samalla nauttia ilkeistä suunitelmistaan. Tohtori Myrkystäkin piirrän kuvan galleriaan. :)

Vierailija

Lainaus:

Ja olen keksinyt Daku Dankalle päävihollise: Tohtori Myrkky. Tohtori Myrkky on myrkyssä oleva ankka, joka voi tuhota mitä vain! Hän voi tehdä apureita, ja samalla nauttia ilkeistä suunitelmistaan. Tohtori Myrkystäkin piirrän kuvan galleriaan. :)

Menenkin heti kattoo onko kuva tullut.

Vierailija

Täs uus Hahmo:Pete Pähkähullu.On salainen agentti(tai niin hän itse luule)joka saa vain harmia aikaan.Hän tuntee akun koska on olut samassa työ paikassa(Mutta Pete ajoi yhtiön konkurssiin).Aku ei pidä petestä yhtään(Yhden kerran hän räjäytti akun talon koska luuli aika pommii harmittomaksi palloksi).Pete on oikeasti hyvä sydämminen(Jos hän vain tietäisi mikä on sydän).Mutta vain ihan pähkähullu niinkuin sukunimi jo kertookin.

Vierailija

mun hahmo olis Laura laulunokka se on semmonen kaunis koulutyttö ja se sais ankanpoikien päät pyörälle mut se ei välitä ankanpojista ollenkaan ja ankanpojat tappelee Laurasta ja tekee kaikkensa että Laura rakastuis niihin

Vierailija
didgeridoo

nimi: shoimie jere
ikä: 43
ammatti: jalkapallovalmentaja
lempiruoka: salaatti
suosikkijoukkue: Chelsea

No ihan ok.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Mulla on jo oma hahmo. Sen nimi on Esko Björn, joka seikkailee Huittilassa. Huittila on kuin Ankkalinna, sieltä löytyy tarvittaessa kaikki. 

Eskolla on vaimo, Irma ja poika Yrjö.

Minä ja kaverini ollaan tehty kymmenen eri pituista kirjaa, jotka kertoo Eskosta.

Esko on myös agentti, Agentti Esko Bee.

Esko muistuttaa hieman Aku Ankkaa, ehkä kuitenkin enemmän Homer Simpsonia.

Tällaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat