missä ulkomaassa/maissa olet käynyt?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn että missä on tullut muilla käytyä.

Itse olen käynyt Espanjassa,Turkissa,Brasiliassa,Saksassa ja Egyptissä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Olen käyny:Saksassa(3kertaa),Ruotsissa4kertaa),Virossa,Italias(3kertaa),Turkis(3kertaa),Espanias,

Sweitsis(3kertaa),Norjas,Tanskas(2kertaa),Slovenias,Kroatias,Bosnias,Unkaris(4kertaa)ja Itävallas(2kertaa)

Vierailija

Lainaus:
Olen käyny:Saksassa(3kertaa),Ruotsissa4kertaa),Virossa,Italias(3kertaa),Turkis(3kertaa),Espanias, Sweitsis(3kertaa),Norjas,Tanskas(2kertaa),Slovenias,Kroatias,Bosnias,Unkaris(4kertaa)ja Itävallas(2kertaa)

No huh hu.Niin monessa.

Vierailija

Olen käynyt vain Ruotsissa noin kolme kertaa ( Muistaakseni. ) Ja ehkä Norjassakin käymme joskus. Mutta jos tuollaisiin lähimaihin lähtee lomailemaan, pitää ottaa mukaan todella paljon tarvikkeita.

- TaiQis, mestarimuusikko

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Suomessa (surprise :D), Ruotsissa (lukemattomia kertoja, yli 20), Virossa (2 tai 3 kertaa), Espanjan kanariansaarilla (3 kertaa), Vatikaanivaltiossa (1 kerta), Italiassa (periaatteessa 2 kertaa koska menin italiaan, sitten menin siihen alle puolen kilsan vatikaanivaltioon ja palasin italiaan, mutta lasken sen silti vaan 1 kerraksi.), Kreikassa (1 kerta) ja Tanskassa (1 kerta)

Bu matn tarjima qilingan

Käyttäjä4445
Seuraa 
Liittynyt23.10.2016

Suomi (joka ei ole ulkomaa, vaikka kaikki sen ilmoittavatkin), Lappi (joka käytännössä on ulkomaa), Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Viro, Saksa, Sveitsi, Italia, Ranska, Espanja, Venäjä, Kypros (jonka kirjoitan nykyään aina Kyporiana), Kanada ja Yhdysvallat.

Tänä vuonna vielä Italia uudemman kerran ja Vatikaani uutena.

Paras argumentti ihmiskunnan olemassaoloa vastaan on viiden minuutin lukutuokio Ilta-Sanomien kommenttiosiossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat