Putous 8

Seuraa 
Liittynyt12.5.2011

Aloitetaan putous 8 no niin kerron sännöt

Hahmo:

Ammatti:

Ikä:

Hokemat:

Puku:

Muuta:

Nyt laitan hahmot

Jummi Pummi.

Esko Siipilä.

Anna Juusto.

Äivö Mötölä.

Nana Harvahammas.

Lady Tiina Kissa.

Pam Quant.

Turbomies.

VALMIS!

Pidän kivoista asioista.

Kommentit (10)

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

nimi jummi pummi                                                             ikä:25        ammatti:rahan pummamiinen.                             hokemat:onko tuo nakki?  tämä roskis on minun vain minun!             puku:risainen paita ja likainen iso  tukka (mutta ei takatukka)             muuta:ryöstää rahaa ja ruokaa rikkailta.            siinä se ois                        t:rapkissa                                                                                                                                                                                   

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Siis Rapkissa, tää ei ole mitenkään oikeallinen peli, vaan pelkkä tämmönen väkerrys.

En syytä Joelia, mutta sinun ei olisi tarvinnut herättää tätä henkiin.

Ja Putous 8 on jo aloitettu, mitä minä nyt tiedän, ja uuden Putouksen tekijät valitaan siinä pelissä eikä noin vaan.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Älä sinä inise. En edes viitsi listata, kuinka pielessä sinä käyttäjänä olet, mutta kun tällainen identtinen topic on jo.

Ole kiltti ja väittele sitten kun olet täyttänyt 10 vuotta.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

toisessa putouksessa on jo kaikki paikat varattuja ja olen halunnut putoukseen mutta siitä tulee sotkua kirjottaessani täällä ois varmasti parempi mahdollisuus pärjätä.kun toiset eivät valittaisi aika varmasti liittykää putous 8 hei hetkinen se toinen putous pitäisi lukita nimittäin tää tuli aikaisemmin. hehe                                  t:rapkissa

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Älkää te iniskö.

Toista Putousta ei voi tehdä, kun toinen on vielä kesken. Sitäpaitsi Joelille ei ole annettu lupaa tehdä seuraavaa osaa, ja ätmä on muutenkin "epä-virallinen" Putous, jossa säännöt ovat ihan erialisia, eikä kahta samanlaista topaa voi ola samaan aikaan. + Tämä on vanha topic, joten tätä ei lisi kannattanut nostaa. Varsinkin, kun tämä on tällainen "pila" topic jonka Joel on saattanut tehdä pelleilläkseen, tai sitten hän on iältään vielä niin nuori, ettei ole ymmärtänyt sääntöjä.

~ DanielTen

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Kun se toinen putous on se virallinen versio, tää tuli kun se edellinen oli vielä kesken...

Kuule hei, Putous 9 alkaa varmaan ihan lähiaikoina, liity sitten siihen, ja voit vaikka käyttää tuota Jummi Pummia josset parempaa hahmoa keksi.

Ok?

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

äs mutta siinä oon varma että jummipummi ei pärjäis kun siihen putoukseen tulee niin paljon enemmän enkä osaa kirjottaa niin kuten et ekana nimi sit sen ala puolella on ikä.kuinka monta väli viivaa siihen tarttee?kertoisitteko sen kysyn sen jo kolmatta kertaa!

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat