Tärkeä huomio Iineksestä ja Akusta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksi Aku aina alistuu Iineksen tahtoon ja siitä huolimatta Iines saa suuttuessaan tehdä mitä haluaa.

Jos Aku vilkaiseekin muita tyttöjä niin Iines suuttuu vaikka hän itse haaveilee kaikista kuuluisista elokuvatähdistä sekä muusikoista.

Kaikenlisäksi Iines aina lyö ja hakkaa Akua naamaan ja Aku ei lyö koskaan Iinestä.

Mielestäni Ankkalinnan asiat olisivat paljon paremmin jos Aku joskus löisi Iinestä oikein kunnolla nokkaan niin oppisi olemaan hiljaa välillä kun on niin typerä ja itsekäs nainen.

Joskus tuntuu että myös Mikin pitäisi miehistyä ja antaa Minnille kunnon selkäsauna ja lukita vaikka kaappiin sen jälkeen pariksi päiväksi.

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

Eihän tuo selitä mitään.

Vaikka Aku pitääkin Iineksestä niin ei kukaan mies saisi alistua mielipuoliselle väkivallalle.

Jos kuitenkin joutuu niin silloin on täysi oikeus antaa samalla mitalla takaisin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Tärkeä huomio Iineksestä ja Akusta

Taika-hamsteri2 - 23.05.12 02:59 (ID 934217)

Aku ei halua että Iines jättää hänet. Siinä selitys.

näin on asia.

Vierailija

Olen samaa mieltä kyllä keskustelun aloittajan kanssa. Todella vastenmielistä katsoa, miten Iines kohtelee Akua kuin esinettä. Myös Tupu Lupu ja Hupu pitäisi hieman antaan nyrkin viuhua Iines Viines ja Liineksen suuntaan.

Vierailija

Mutta, ystävät hyvät. Miettikää nyt. Kuvitelkaapa, kun tarinan alussa vaikka Aku ja Iines menisivät ravintolaan, ja Aku alkaisi tuijottaa kaunista myyjää. Iines raivostuisi Akulle, ja uhkaisi lähteä pois, mutta Akukin suuttuu ja mottaa Iinestä nokkaan. Kuvitelkaa, mies löisi naista! Tiedän, että naisetkaan ei saisivat lyödä ketään. Naiset saattavat olla äkkipikiaisia, mutta silti. Aku Ankkahan on sarjakuvalehti! Ei se ole oikeaa elämää! Oikeassa elämässä miehet voivat lyödä naisia ja toisinpäin. Mutta sarjakuvien tarkoitus on saada lukijalle hyvä mieli. Joten ei se voi olla tarina, jossa koko ajan lyödään toisia. Tässä minun mielipide.

-Eve

Vierailija

Lainaus:
Re: Tärkeä huomio Iineksestä ja Akusta

Evenen - 24.05.12 01:09 (ID 934682)

Mutta, ystävät hyvät. Miettikää nyt. Kuvitelkaapa, kun tarinan alussa vaikka Aku ja Iines menisivät ravintolaan, ja Aku alkaisi tuijottaa kaunista myyjää. Iines raivostuisi Akulle, ja uhkaisi lähteä pois, mutta Akukin suuttuu ja mottaa Iinestä nokkaan. Kuvitelkaa, mies löisi naista! Tiedän, että naisetkaan ei saisivat lyödä ketään. Naiset saattavat olla äkkipikiaisia, mutta silti. Aku Ankkahan on sarjakuvalehti! Ei se ole oikeaa elämää! Oikeassa elämässä miehet voivat lyödä naisia ja toisinpäin. Mutta sarjakuvien tarkoitus on saada lukijalle hyvä mieli. Joten ei se voi olla tarina, jossa koko ajan lyödään toisia. Tässä minun mielipide.

-Eve

Eli sinä saat hyvät mielen siitä kun hullu feministi lyö Akua eli miestä. Taidat olla itsekin hullu. Asia on niin että Akun pitäisi lyödä linestä vielä jollain kättä pidemmällä, että typerä nainen tietää oman roolinsa joka siis on olla keittiössä ja palvella Akua.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Tärkeä huomio Iineksestä ja Akusta

NettiSkeittari - 26.05.12 12:29 (ID 935585)

mun isä sanoo ei tyttöjä saa lyödä

Isäsi onkin tossun alla.

Itse olen sitä mieltä että Aku voisi vaikka ensi kerralla kun Iines alkaa väkivaltaiseksi niin antaa samalla mitalla takaisin ja kolauttaa Iinesiä pajavasaralla polveen, niin ei karkailisi keittiöstä ja oppisi olemaan.

Vierailija

Lainaus:

Hän on oikeassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Tärkeä huomio Iineksestä ja Akusta

didgeridoo - 26.05.12 07:16 (ID 935754)

Lainaus:

Hän on oikeassa.

Niin on. Ja mutta Aku ja Iines ovat vain sarjakuvahahmoja, ettei siitä sen enempää. :D

Vierailija

no jos Iines lyö akua niin miks aku edes haluu olla sen boyfrends????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat