Äänestykset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

Päätin tehä tämmösen topicin johon voitte pistää äänestyksiä mistä tahansa aiheesta, esim. Kuka näistä on paras jääkiekko pelaaja

a) Evgeni Malkin

b) Alexander Ovechkin

c) Sidney Crosby

Älkää kuitenkaan pistäkö heti uutta äänestystä.

Hyviä äänestys hetkiä kakillle.

Toi voi olla yksi äänestys toi esimerkki.

Kommentit (8)

Vierailija

Nyt kävi minulle köpelösti. En ollenkaan huomannut tätä topicia ja tein samantyylisen topicin Suomen joukkueelle. Olen pahoillani, että tein aivan samantyylisen.

Paras noista on: Yevgeni Malkin

-Eve

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Äänestykset

Laamaaja2 - 23.05.12 06:27 (ID 934432)

Mikael Granlund on taitavampi kuin Malkin ja Crosby yhteensä.

Mikael Granlund ei ole luultavasti kumpaakaan parempi eikä olekkaan. Suurin osa niistä jotka eivät seuraa jääkiekkoa kuvittelevat, että Granlund on paras koska teki ilmaveivin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Äänestykset

vipe28 - 24.05.12 02:10 (ID 934697)

Lainaus:
Re: Re: Äänestykset

Laamaaja2 - 23.05.12 06:27 (ID 934432)

Mikkel Granlund on taitavampi kuin Malkin ja Crosby yhteensä.

Mikael Granlund ei ole luultavasti kumpaakaan parempi eikä olekkaan. Suurin osa niistä jotka eivät seuraa jääkiekkoa kuvittelevat, että Granlund on paras koska teki ilmaveivin.

Lopeta tuo ulina. Miguel Granlund on maailman legendaarisin jääkiekkoilija

Vierailija

minun meilestä malkin on mailman paras pelaaja koska urheilu lehdessä on ollut juttua ette malkin on mailman paras pelaaja tällä hetkellä ja jos katoitte MM-kisoja niin malkin teki ihan liikaa maaleja tekikö se ny 4 maalia muistaakseni.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Äänestykset

pärssinen ankka - 24.05.12 05:12 (ID 934807)
Lainaus:
Re: Re: Re: Äänestykset vipe28 - 24.05.12 02:10 (ID 934697)
Lainaus:
Re: Re: Äänestykset Laamaaja2 - 23.05.12 06:27 (ID 934432) Mikkel Granlund on taitavampi kuin Malkin ja Crosby yhteensä.
Lopeta tuo ulina. Miguel Granlund on maailman legendaarisin jääkiekkoilija

En kiellä sitä ettei Granlund olisi hyvä. Hän on yksi lempi pelaajistani, mutta ei hän maailman paras ole. Eikä varsinkaan legendaarisin. Esim. Wayne Gretzky ja muut.

aleksi02, Malkin teki MM-Kisoissa ainakin 12 maalia. Minun mielestä 13 tai 14.

~Pelissä mukana, vipe28~

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat