Paras Leijona-äänestys

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin tarkoituksena on äänestää, että kuka Suomen jääkiekkojoukkueessa oli tänä vuonna paras. Suomi sijoittui Maailmanmestaruus-kisoissa neljänneksi. Jokainen saa antaa yhden pisteen haluamallensa pelaajalle.

Pelaajalista:

Puolustajat:

4 Ossi Väänänen (1 p)

5 Lasse Kukkonen (0 p)

6 Topi Jaakola (0 p)

7 Mikko Mäenpää (0 p)

21 Janne Niskala (0 p)

25 Juuso Hietanen (0 p)

28 Anssi Salmela (0 p)

56 Joonas Järvinen (3 p)

Hyökkääjät:

9 Mikko Koivu (6 p)

12 Jani Tuppurainen (0 p)

18 Jesse Joensuu (4 p)

19 Tuomas Kiiskinen (0 p)

20 Janne Pesonen (0 p)

26 Jarkko Immonen (1 p)

27 Petri Kontiola (0 p)

36 Jussi Jokinen (1 p)

37 Mika Pyörälä (0 p)

39 Niko Kapanen (0 p)

40 Antti Pihlström (0 p)

51 Valtteri Filppula (3 p)

64 Mikael Granlund (3 p)

71 Leo Komarov (2 p)

Maalivahdit:

30 Kari Lehtonen (0 p)

31 Petri Vehanen (1 p)

32 Karri Rämö (2 p)

Osa näistä miehistä ei pelannut tällä kaudella yhtään peliä, mutta ääniä saa silti antaa heillekin.

Tähän hommaan tarvitsisin jonkun toisen Ylläpitäjän joka olisi luotettava ja aktiivinen.

Viimeinen äänipäivä on 9.6.2012

Ja muistakaa, että jokainen saa antaa vain 1 äänen!

-Eve

//Etsin tämän tyylisellä nimellä hausta, mutta en löytänyt. Heti kun sain topicin valmiiksi, huomasin että Vipe on tehnyt samantyylisen topicin ennen minua. Syvät pahoitteluni, tämän topicin voi vaikka poistaa, jos tarve on.

Sivut

Kommentit (43)

Laamaaja2
Seuraa 
Liittynyt30.12.2011

Mikael Granlund veivaa mailallaan muut kumoon. Mikael Granlund on maailman ylivertaisin, paras, hienoin, upein, taitavin ja mahtavin jääkiekkoilija.

Graanlund voittaa ensi keväänä stanley cupin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Paras Leijona-äänestys

ansaaku - 23.05.12 08:48 (ID 934559)

Äänestän ehdottomasti Mikael Graanlundia! Lemppari pelaajani meinaan ja muutenkin hyvä:)

Mitä huttua! Granlund pelas MM kisat huonosti. Oli suunilleen huonoin Pesosen, ja Immosen kanssa.

Vierailija

Eli käsitykseni mukaan, Mikael Granlundille 2 pistettä ja Karri Rämölle 1 piste. Ilmoittakaa siis selvästi, kelle haluatte antaa pisteen.

-Eve

// Ai niin itse laitan ääneni Mikko Koivulle, paras joukkueessa mielestäni.

Vierailija

Kumpaakohan nyt äänestäisi Filppulaa vai Joensuuta. Hmm... Vai menisikö ääni pakki osastolle. Kenties Mikko Mäenpäälle No, minun ääni menee kyllä Jesse Joensuulle todella hienot kisat häneltä.

~Pelissä mukana, vipe28~

Vierailija

Nyt ainoat jotka ovat saaneet ääniä ovat: Mikko Koivu, Jesse Joensuu ja Mikael Granlund.

Lisää vaan äänestämään!! :)

-Eve

Vierailija

Minä äänestän Saku Koivua sillä hän on maailman paras jääkiekkoilija sekä tehnyt eniten pisteitä suomalaisista NHL-liigassa ikinä ja on voittanut myös stanley cup-palkinnon (maailman halutuin palkinto).

Vierailija

Lainaus:
pärssinen ankka:

Minä äänestän Saku Koivua sillä hän on maailman paras jääkiekkoilija sekä tehnyt eniten pisteitä suomalaisista NHL-liigassa ikinä ja on voittanut myös stanley cup-palkinnon (maailman halutuin palkinto).

Ahaa, selvä. Mutta Saku Koivu ei ollut ollenkaan listassa, eikä myöskään pelannut tänä vuonna MM-kisoissa, joten pistettäsi ei siis tule kenellekkään.

-Eve

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Paras Leijona-äänestys

Evenen - 24.05.12 06:41 (ID 934850)

Lainaus:
pärssinen ankka:

Ahaa, selvä. Mutta Saku Koivu ei ollut ollenkaan listassa, eikä myöskään pelannut tänä vuonna MM-kisoissa, joten pistettäsi ei siis tule kenellekkään.

-Eve

Miten niin ei tule? Minä äänestin Saku Koivua, kaikkien aikojen maailman parasta jääkiekkoilijaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Paras Leijona-äänestys

pärssinen ankka - 24.05.12 09:00 (ID 934984)

Lainaus:
Re: Re: Re: Paras Leijona-äänestys

Evenen - 24.05.12 06:41 (ID 934850)

Lainaus:
pärssinen ankka:

-Eve

Miten niin ei tule? Minä äänestin Saku Koivua, kaikkien aikojen maailman parasta jääkiekkoilijaa.

Äh, tarkoitin, että se ei juuri nyt tule tälle kyseiselle listalle. Ääniä vain lisää! :)

-Eve

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat