Maaseutu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okeei, en tiedä, onko tämä topic hiukan turha tai jotain kun tällaista ei haulla löytynyt oikein minkäänlaista, mutta halusinpa kuulla nyt mielipiteenne maaseudusta.

Elikkä yleistä keskustelua maaseudusta, mitä mieltä olette siitä, pitäisikö mielestänne maaseutua hävittää vai kehittää ja millaisia kokemuksia teillä on maaseudusta? Jotkut kenties myös asuvat maaseudulla, jotenkin uskoisin, etteivät kaikki asu suurkaupunkien metelissä. Ajattelin nyt laittaa hiukan kysymyksiä, kuten yleensä laitan aloitusviesteihin.

1) Onko maaseutu ihanaa aluetta mielestäsi?

2) Pitäisikö maaseutua mielestäsi kehittää, vai pitäisikö maaseudun tilalle pystyttää suurkaupunkeja?

3) Asutko kenties maaseudulla / onko mökkisi siellä?

4) Onko sinulla mitään kivoja kokemuksia maaseudusta?

Oma mielipiteeni on, että maaseutu on ihan säilyttämisen arvoista seutua, koska en minä ainakaan haluaisi, että tämä maapallo on täynnä vain miljoonakaupunkeja.

Kommentit (11)

LäPä7*
Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Asun itse lähellä, tai oikeastaan maaseudulle. Rauhallista paikkaa tämä on. Linnu visertää.

Vastauksia kysymyksiin:

1) Onko maaseutu ihanaa aluetta mielestäsi? Kyllähän se on.

2) Pitäisikö maaseutua mielestäsi kehittää, vai pitäisikö maaseudun tilalle pystyttää suurkaupunkeja? Ei, esimerkiksi vanhukset tykkäävät maaseudusta.

3) Asutko kenties maaseudulla / onko mökkisi siellä? Asun maaseudulla / mökkimme on maaseudulla.

4) Onko sinulla mitään kivoja kokemuksia maaseudusta? Oikeastaan ei. Hiljaisuus on yksi.

~LäPä :]

Vierailija

Hyvä topic!

1. On todellakin. Mökkinikin on maalla, joten juuri minä voin tietää kuinka ihanaa siellä on. Suosittelen mielummin maalaismökkiä, kun jotain stadin reunalla olevaa mökkiä.

2. Ehdottomasti maaseutua pitäisi kehittää, ei sinne mitään millikaupunkeja pitäis pystyttää.

3. Tsekkaa vastaus 1!

4. On paljon, luettelen huomenna (menen pelaamaan futista.)

P1

Vierailija

Vastaukseni:

1) Maaseutu on aivan upeaa aluetta, ei asfaltteja, ei liikaa autoja...

2) Maaseudut ovat täydellisiä. Ei ikimaailmassa saisi pystyttää suurkaupunkeja! :[

3)Asun maalla, ja mökkimme on maalla.

4) Voih, vaikka millä mitalla, en jaksa luetella.

Maaseutu on MINUN mielestäni oikein ihana paikka, enkä täältä haluaisi muuttaa kaupunkiin iki mailmassa.

-Eve

Vierailija

1.On kai.(Jos siellä on hyvä nettiyhteys)

2.Ei.(Koska jotkut pitää maaseudusta ja enkä haluaisi pahottaa niitten mieltä)

3.En/ei.

4.Ei minkään laisia.

Vierailija

1. Jooo, on ihanaa asua maaseudulla!! On hiljaista, linnut laulaa...

2.Maaseutu sellasenaan on paras.

3.Asun maaseudulla.

4.Joo, kesällä pystyy ajamaan rauhassa uimaan rannalle, katsella lehmiä, ei ole saastetta, vain ihana rauha!!

Vierailija

1) Maaseutu on on erittäin ihanaa aluetta.

2) Maaseutua tulisi kehittää ei missään nimessä kaupunkeja niiden tilalle!!

3) En asu maaseudulla ja minulla ei ole mökkiä siellä. Ja en luultavasti tänä kesänä puusaunaan pääse (Sähkösaunat ei ole oikeita saunoja!!!) kun ei sitä mökkiäkään enää ole kun se piti myydä pois.

4) Todella kivoja kokemuksia on maaseudusta, haikeasti vielä tänäkin päivänä muistelen niitä aikoja kun sai maaseudulla temmeltää en nimittäin ole siellä moneen vuoteen aikaa viettänyt :(

Vierailija

1) On, tääl on niin ihanaa. Ja kyllä, maaseudullakin on nettiyhteydet ja kaikki normaalit "ylellisyydet". Ja täällä on hyvä riehua.

2) Pysykööt ennallaan.

3) Koko ikäni oon asunu täällä ihanassa paikassa. Nauran kaikille kaupunkilaisille.

4) Kaikki kokemukset ihania. Koska kesäriehumiset veljien kanssa (kokopiha piilos, eräs hieno leikki, aittahuutelut ym). Hasukaa.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

1. Kyllä maalla on mukavaa!

2. Älkää luulkokkaan rakentavan maaseudulle mitään suurkaupunkia!

3. Mökki on siellä.

4. Eniten pidän kalastuksesta maalla.

- Maldonado, eikun Valdonado -

Vierailija

Aivan samat vastaukset kuin Valdonadolla eli:

1. Kyllä maalla on mukavaa!

2. Älkää luulkokkaan rakentavan maaseudulle mitään suurkaupunkia!

3. Mökki on siellä.

4. Eniten pidän kalastuksesta maalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat