Kilpailu: Matka maailman ympäri

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tässä topicissa ennakkoon ilmoittautuneet kilpailijat kilpailevat neljäntoista kysymyksen aikana keskenään virtuaalisen "maailmanympärysmatkan" varrella.

Tässä on lyhyesti idea tiivistettynä:

- kaikki ilmoittautuneet vastailevat tietyn alueeseen tai valtioon koskeviin kysymyksiin, joita on kauden aikana 14

- kysymyksiin oikein vastanneet jatkavat virtuaalista matkaa maailman ympäri

- sellaiset ilmoittautuneet kilpailijat, jotka joko vastaavat väärin tai eivät kysymykseen vastaa, putoavat siinä vaiheessa kautta ja "tulevat kotimaahan"

- osiot, joihin kysymykset liittyy kauden aikana: Venäjä, Aasia, Oseania, Pohjois-Amerikka, Etelä-Amerikka, Afrikka, Eurooppa.

- jokaisessa osiossa on kaksi kysymystä

- kauden voittaa se kilpailija/ne kilpailijat joka/jotka vastaa kaikkiin neljääntoista kysymykseen oikein

- joitakin osa-alueita voi jäädä kauden aikana pois välistä, riippuen montako kilpailijaa on mukana

- lunttaaminen on ehdottomasti kielletty

- jokainen kausi kestää aina ensimmäisen kysymyksen esittämisestä voittajan/voittajien julkistamiseen

- ilmoittautuminen seuraavalle kaudelle alkaa tämän viestin tullessa perille, ja kestää aina keskiviikkoon 6.6.2012 kello 16.00:aan asti.

- myös jatkossa ilmoittautumisaikaa ennen kautta on 5 vuorokautta

- edellisen kauden voittaja on seuraavan kauden pitäjä (keksii kysymykset, vahvistaa vastaukset ja kertoo jatkoonpääsijät jne.)

- jos kauden voittanut ei halua pitää seuraavaa kautta, niin minä pidän siinä tilanteessa

- kysymykset liittyy lähinnä maantietoon yms, mutta ei valtioiden/alueiden historiaan

Jos on kysyttävää niin kysykää. Jos ei ole kysyttävää, niin voitte ilmoittautua. Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona kello 16.00, ja ensimmäinen kausi alkaa keskiviikkona kello 18.00 jälkeen.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Kommentit (67)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mukavaa, että kilpailu on saanut näin positiivisen vastanoton.

Vapaasti vaan ilmoittautumaan jos kiinnostusta riittää. :)

Vierailija

Mun sit pitää sit olla 16-24 päivät pois täs kuus koska eka oon leirillä,sitten lintsillä ja sukulaisella hesas,siel ei oo tietsikkaa.Eli oon silloin pois.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kaikki he pääsevät mukaan, jotka ilmoittautuvat keskiviikkoon 6.6.2012 kello 16.00:aan mennessä.

Ensimmäinen kausi starttaa Venäjä-aiheisilla kysymyksillä huomenna klo 18.00:n jälkeen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat