Piirtoideoita

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tämä topic on tarkoitettu minunlaisille, joille ei tule helposti piirtoideoita mieleen, mutta kun jostakin se inspis napsahtaa, piirtokärpänenkin puree ja on pakko päästä tuhertamaan. Tiedän että on olemassa piirustus-topic, mutta tämä kaipaa mielestäni oman topicin.

Topic etenee siis sillä tavalla, että ensin minä kerron mihin aihealueeseen haluaisin piirustuksen liittyvän (esim. henkilöt, maisemat, sarjishahmot jne.) ja seuraava sanoo jonkun siihen aihealueeseen liittyvän asian. Jos se asia on mun mielestä piirrettävä, rupean luonnollisesti piirtämään sitä jos haluan. Sitten seuraava kertoo mihin aihealueeseen haluaisi oman piirustuksensa liittyvän jne. Ja annetaan sitten kunnollisia ideoita.

Mä haluaisin piirtää jonkun henkilön, mutta kenet..?

// Tarkoitin siis ihan oikeaa ihmistä, en sarjishahmoa. : P

Kommentit (4)

Vierailija

Piirräppä kuva Akusta, joka jahtaa Pulivaria.

Itse piirrän tällä hetkellä, dinosaurusta, joka jahtaa atua.

Inspiksenä mm. Don Rosa.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Kokeile piirtää omakuvas jotenkin uudenlaisesti, esmes hiilellä =D

Tai sitten esim. joku läheises tai merkkihenkilö.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

En mä tiiä kuka henkilö llisi hyvä..., joku hyvä laulaja tai näyttelijä? Tai teletappi?

Tiedän, ettei tämä liity täysin aiheeseen, mutta kerron kumminkin. Piirsin tänään tosi hienon kuvan laivasta. Se oli semmonen risteilijä kuvattu sivusta. Ilman mallia oli. Siinä oli hyttejä 216sta ihmiselle, toisin sanoen ikkunoita. Alle piirsin täysin saman läpileikkauksena. Se vasta hieno olikin. Siinä oli mm disco, ruokasali, pari oleskelutilaa, kaksi uima-allasta, kuntosali, galleria, miehistön ja matkustajien hytit, komentosilta, vessoja, poreallashuone, kaksi baaria, herkku- ja matkamuistokaupat, pelisali, sauna ja pukuhuone samassa, istumasali (täynnä sohvia) ja ruuma. Se oli tosi ykstiyskohtainen ja hieno mielestäni. Huomenna tulee siitä kuvia blogiini nimeltä "Pööpöttimen taideblogi".

Mutta mn mielestä sen laivan teko oli kivaa, tehkääs sitä. Ja kun se oli niin kivaa ja kiinnostavaa tehdä laivan läpileikkausta, jatkaisinko samalla tavalla ja tekisin viiden tähden luksushotellin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat