Lomasuunnitelmia kesälle 2012! ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä te aiotte tehä kesällä? Ite aion ainakin matkustella, pitää kirpputoria ja uida!

PS.Jos jonkun mielestä tää topa on turha, voi sanoa! :)

-BALLERINA-

Sivut

Kommentit (25)

Hogu02
Seuraa 
Liittynyt3.11.2010

Tässä asiat joita aion tehdä kesällä

Kalastaa Geokätköillä Nukkua Uida pelata jalkkista pelata tennistä

pelata sählyä lisää nukkumista lisää kalastusta lisää geokätköilyä

lisää uimista +lisää kalastust sitten vesisotaa ja lukemista.

//Ai niin aion käydä powerparkissa ja käyn varmaan lintsillä ja särkässä sekä serkuilla.

Vierailija

noo, ainakin uin ja vietän aikaa rannalla kavereiden kanssa, pelaan futista, pyöräilen, käyn jossain päin Suomea kavereiden kanssa, meen mökille kavereiden kanssa, syön jätskiä, piirtelen ulkona, löhöilen kaverin riippumatossa, riehun ja sekoilen, valvon koko yön, hyppään vaatteet päällä järveen, käyn yöllä uimassa, kuuntelen hyviä kesäbiisejä, kattelen + teen videoita, teen koneella animaatioita, lähen mökillä kavereiden kanssa yöllä riehumaan, nukun pitkään joinain päivinä, dataan ja pelaan pleikkarilla.

ainakin nämä c: plus vietän yleisesti hyvää kesää!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: Re: Re: Lomasuunnitelmia kesälle 2012! ?

Taika-hamsteri2 - 04.06.12 10:29 (ID 941006)

Menen Mallorcalle ja syön jäätelöö ja uin.

Lähdetkö SINÄKIN Mallorcalle? Milloin lähdet sinne? Itse lähden perheeni kanssa tämänviikon torstaina Mallorcalle, noin kello ilta kahdeksan lentokone lähtee Tampereen kentältä.

1. Menen Mallorcalle.

2. Lähen Hesaan, jolloin tapaan serkkujani ja kamujani.

3. Kiertelemme Etelä-Suomea.

4. Teemme jotain muuta jännää.

5. Käymme mökillä.

Vierailija

Meen stadiin, sieltä Turkuun, Etelä-Ruotsiin laivalla. Muita suunnitelmia: purjehtia, kalastaa, urheilla, syödä jäätelöö, uida, ja olla kavereiden kaa.

Vierailija

Minun kesä suunnitelmiini kuuluu mm. Uinti, nukkuminen, jäätelön syönti, kalastaminen, virvelöinti, soutelu, mökkeily, rakennushommat, koneella olo, trampoliinilla hyppiminen, auringon otto, kavereiden kanssa hengaileminen, tavata sukulaisia ja lukuisia muita hommia.

Erityisesti tuli nyt mieleen, että lähden 10 päivän päästä Nizzaan kaverin kanssa. Olen siellä kyllä vain 4 päivää, mutta käyn kuitenkin! :)

-Evenen

Vierailija

Mä ainakin menen Särkänniemeen, mökille ja mummolaan. Sitten mennään ehkä Lappiin ja serkuille. Ja tietysti aion levätä, kalastaa, uida ja syödä jäätelöä ja mansikoita!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole oikeen muuta lomasuunnitelmia mitä nyt suurinpiirtein tiedän mitä tuun touhuamaan juhannuksena.

Juhannuksena seuraan NHL:n varaustilaisuutta, syön makkaraa ja muuta herkkua ja kuuntelen Juhannus top-200 -listaa Novalta.

paikkapallo.munfoorumi.com

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Taika-hamsteri2
Seuraa 
Liittynyt3.12.2011

Lainaus:
Lomasuunnitelmia kesälle 2012! ?

tupu,hupu,lupu ja rupu - 04.06.12 11:36 (ID 941060)

Lainaus:
Re: Re: Re: Lomasuunnitelmia kesälle 2012! ?

Taika-hamsteri2 - 04.06.12 10:29 (ID 941006)

Menen Mallorcalle ja syön jäätelöö ja uin.

Lähdetkö SINÄKIN Mallorcalle? Milloin lähdet sinne? Itse lähden perheeni kanssa tämänviikon torstaina Mallorcalle, noin kello ilta kahdeksan lentokone lähtee Tampereen kentältä.

1. Menen Mallorcalle.

2. Lähen Hesaan, jolloin tapaan serkkujani ja kamujani.

3. Kiertelemme Etelä-Suomea.

4. Teemme jotain muuta jännää.

5. Käymme mökillä.

Menen sinne 28päivä....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat