akun auton hajoamiskerrat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

arvaa kuinka monta kertaa akun auto on hajonnut hänen koko elämänsä aikana

Minulla on tarkka arvio siitä että kuinka monta kertaa se on h a j o n n u t . . .

8.6 eli 3 päivän päästä julistan ketä arvasi lähimmäksi ja kerron oikean vastauksen

Eli tänään! Oikea vastaus on jos kaikki lehdet ja taskarit ja kaikki muut lehdet aku ankasta lasketaan yhteen mikä siellä sivulla oli niin oikea vastaus oli huimat 302 kertaa ja lähimmäksi arvasi Oku Ankka joka vastasi 300 kertaa eli ei paljoa heittänyt arvaus.

Kiitos Kaikille arvauksista!

*Tuplanolla 00 kuittaa*

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kuinka tarkka arvio? Miten olet muuten sitten laskenut ne itse? Oletko selannut läpi jokaisen lehden, taskukirjan ja jopa sanomalehtistripit oikean vastauksen saamiseksi? Ja onko tässä vain Suomalaisissa julkaisuissa tapahtuneet Akun auton hajoamiskerrat, vai koko maailman julkaisussa? Sitten kerron arvaukseni, kun olet tuon sanonut. :D

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: akun auton hajoamiskerrat

hym - 05.06.12 01:39 (ID 941886)

Kuinka tarkka arvio? Miten olet muuten sitten laskenut ne itse? Oletko selannut läpi jokaisen lehden, taskukirjan ja jopa sanomalehtistripit oikean vastauksen saamiseksi? Ja onko tässä vain Suomalaisissa julkaisuissa tapahtuneet Akun auton hajoamiskerrat, vai koko maailman julkaisussa? Sitten kerron arvaukseni, kun olet tuon sanonut. :D

Uskon että Tuplanolla 000 on kattonut jostain netti sivustolta vastauksen.Esim:Wikipediasta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: akun auton hajoamiskerrat

SuperKalle - 05.06.12 02:19 (ID 941929)

Lainaus:
Re: Re: Re: akun auton hajoamiskerrat

hym - 05.06.12 01:39 (ID 941886)

Uskon että Tuplanolla 000 on kattonut jostain netti sivustolta vastauksen.Esim:Wikipediasta.

niinpä otan villillä arvauksella 569

Vierailija

Lainaus:

SuperKalle - 05.06.12 02:19 (ID 941929) Esim:Wikipediasta.

wikipediahan on aivan uskomattoman tarkka tietokanta.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: akun auton hajoamiskerrat

didgeridoo - 05.06.12 02:33 (ID 941943)

Lainaus:

SuperKalle - 05.06.12 02:19 (ID 941929) Esim:Wikipediasta.

wikipediahan on aivan uskomattoman tarkka tietokanta.

Siksipä juuri.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: akun auton hajoamiskerrat

Tuplanolla 000 - 05.06.12 04:04 (ID 942023) Voin sanoa ettei ole wikipediasta vaan kyse on eri sivusta ja se on aika tarkka

Eli siis joku nettisivu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat