Ankka slangii

Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Otsikko kertoo aika paljon mutta tässä pari juttuu:A.Koitetaan keksiä ankka maailmaa koskevii sanoja esim.Tupulla on hattu=Tupulllulla o vatturu.Kyllä kai kaikki ymmärsi.Muuten järkkärit=järjestelmä valvojat alias rangerit mua ei haittaa jos laitatte tämän lukkoon.En löytänyt muuta tämän tapaista.Sori tuli laittettuu tämä vahingossa väärään aiheeseen no järkkäri siirrä jos haluat

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankka slangii

taskarin lukija - 06.06.12 12:53 (ID 942503)

En tajua tätä topiccia.

-TL-

En minäkään.

Vierailija

Lainaus:
Ankka slangii

masy - 06.06.12 12:39 (ID 942496)

Otsikko kertoo aika paljon mutta tässä pari juttuu:A.Koitetaan keksiä ankka maailmaa koskevii sanoja esim.Tupulla on hattu=Tupulllulla o vatturu.Kyllä kai kaikki ymmärsi.Muuten järkkärit=järjestelmä valvojat alias rangerit mua ei haittaa jos laitatte tämän lukkoon.En löytänyt muuta tämän tapaista.Sori tuli laittettuu tämä vahingossa väärään aiheeseen no järkkäri siirrä jos haluat

En todellakaan ymmärtänyt. Aspergers is strong with this one.

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankka slangii

Pullukkaeebenpuu - 06.06.12 07:12 (ID 942743)

Lainaus:
Ankka slangii

masy - 06.06.12 12:39 (ID 942496)

En todellakaan ymmärtänyt. Aspergers is strong with this one.

Elikkäs meneekö se esim. näin

Onko Tupu sairas?

Ololonkos Tupululu sairas?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat