Vastauksia!

Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Nyt tulkaa ihan rauhassa haukkumaan turhaksi topaksi, mutta tällaisella lasten-KESKUSTELUFOORUMILLA ei enää onnistu, että 2/3 keskusteluista poistetaan.

Nyt ne jotka viestejä poistelevat voisivat käyttää sitä aikaansa ja kertoa, miksi niitä poistetaan nykyään hirveää vauhtia!

Ja jos koko sivusto uudistuu kuun lopulla, niin miksi nyt pitää käyttää sitä aikaa niiden viestien poisteluun kun ei silti "ehditä" (lue: haluta tai jakseta) kertoa syitä siihen, miksi niitä poistetaan!

Kyllähän asiattomia kommentteja saa ja täytyykin poistaa, mutta esmes minulta on poistettu Kenen käyttäjän nettikaveriksi olet tullut?-topasta viesti, jossa kerroin että olen oppinut tuntemaan kuukupööpöttimen hyvin.

MIKSI?????

Alkup. modet joiden oletetaan näitä poistelevan saavat vastata, toki muutkin asiaa mahdollisesti tuntevat.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Kommentit (12)

Vierailija

No, moderaattorit ovat joskus ajattelemattomia viestien suhteen, minun asiallisia viestejä ollaan poistettu myös.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Lainaus:
\"\"

Et tule saamaan mitään vastausta alkuperäismodeilta.

Tiedän.

Katsotaanpas jos he vaikka poistaisivat topan jossa vaaditaan heitä puhumaan =)

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Lainaus:
Vastauksia!

Lucar Nro. 1 - 07.06.12 01:05 (ID 943031)

Lainaus:
\"\"

Et tule saamaan mitään vastausta alkuperäismodeilta.

Tiedän.

Katsotaanpas jos he vaikka poistaisivat topan jossa vaaditaan heitä puhumaan =)

Mutta miksi teit sitten tämän topan? Ja ne jotka poistelevat voivat olla modeja. Minua ärsyttää vaan se ettei hidis ole laittanut minua roolipelin pitäjäksi seuraavana vuonna. Ja Lucar, samaa on myös nähty muissakin topineissa. Ja ne ovat modet jotka ovat poistaneet viestejä.

-Kran turismo-

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Cheek: Hidis on nähty kirjoittelemassa viimeksi huhtikuussa(ko se nyt oli?), eli Roolipelit-topaa sietäisikin päivitellä.

Nämä Wondy, AkeMake ja Hidis kuitenkin ilmoittavat yleensä jos tekevät jotain "modejuttuja".

Tein topan koska aiemmin tätä asiaa ei tietääkseni ole käsitelty (ainakaan järkevästi*).

*Offissa ei kai niitä vastauksia/huomiota saisi, ja sellainen topic (kyseenalainen jo nimensäkin perusteella) kuin "ADRESSI: Alkuperäismodet hiiteen" ei ollut kovin asiallinen.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Eips, tuskin hakkerit tänne tulisivat vaan viestejä poistelemaan ihan huvikseen.

Eiköhän teon takana ole joku yhtä motiiviton, mutta sellainen joka nauttii siitä enemmän kuin hakkerit.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Minuakin ärsyttää, että esim. Hidis ei ehdi päivittää roolipelit topicia. Mutta täytyy muistaa, että modeillakin on normaali elämä niinkuin muillakin.

~Pelissä mukana, vipe28:]

Sikanteri
Seuraa 
Liittynyt10.1.2012

Niin, modeillakin on normaali elämä, mutta mielestäni heidän pitäisi joka tapauksessa käydä täällä paljon useammin. Ei ole mitään järkeä pestata modeksi ketään epäaktiivista käyttäjää. Nykyään täällä käy tietääkseni aktiivisesti vain Wonderlust.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Nyt kyllä meni ihan pihalle.

Modet ovat hienoja ihmisiä.

Mutta puhun nyt niistä modeista, jotka eivät kerro MINKÄÄNLAISIA perusteluja viestien poistelulle.

Siis Hidis ja Wondy tosiaankin ovat hyviä tyyppejä, ette näemmä tajunneet mistä topassa puhutaan.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se etten ole kirjoitellut pahemmin tai moderoinut viime aikoina ei tarkoita ettenkö kävisi täällä, olen muutenkin puuttunut kyllä suurimpiin spämmäyksiin ja galleriaa pitänyt ajan tasalla. Nyt on ollut hieman hiljaisempi aika osaltani, mutta tauko on ihan paikallaan välillä, varsinkin kun tässä välissä oli kevään viimeinen puristus koulussa.

Minä ja Wondy yleensä perustelemme poistot, joten meitä turha syyttää mistään asiallisten viestien poistoista. Niin ja se, että te näette viestinne asialliseksi ei meinaa, että näin kaikki näkisi asian samalla tavalla. Lopultahan asia on sen moden käsissä mitä tekee, poistaako vai säilyttääkö viestin eikä se päätös todellakaan ole aina helppo, jotkin viestit säilyneet aika rajatapauksina. Modet ovat myös erehtyväisiä eli kaikki ratkaisut ei aina ole oikeita, mutta liiallinen poistaminen on tietysti outoa.

Vastauksia tuskin tulette alkuperäisiltä modeilta saamaan, kun eivät ole kovin aktiivisia kirjoittajia.

Alkuperäisten modejen toiminnasta voi keskustella täällä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/26601/keskustelua_...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat