Harrastatko musiikkia?

Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Juu, elikkä tulkaa tänne kirjottaan jos harrastatte jonkun instrumentin soittamista.

Mä harrastan kitaran soittoo ja oon opiskellu Vanajaveden-opistossa vuoden, oma bändi on semmonen pieni koulubändi, ollaan soitettu bändin kaa kykypäivässä, ite oon ollut yhdellä keikalla kaverin kaa soittamassa.

Kirjoittakaa myös muuta tietoo et kauan oot soittanut ynnä muuta.

-Valdonado-

Niin joo, tää meni vähän väärään paikkaan aihe on luultavsti pulinat.

Sivut

Kommentit (23)

Glittering Goldie
Seuraa 
Liittynyt2.5.2012

Soitan kitaraa nyt kahdeksannetta vuotta. Aloitin kitaran soiton viisi vuotiaana Järvenpään Suzuki koulussa ja nyt syksyllä toden näköisesti siirryn jonkinlaiseen musiikki opistoon jossa voi suoritta tutkinnon. Osaan myös soittaa pianoa, kanteletta, nokkahuilua, sähkökitaraa, rumpuja ja jonkin verran viulua.

-G.G-

;)

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

No määkin osaan soittaa myös jonkin verran pianoa, rumpuja ja nokkahuilua. Osaan lukea myös nuotteja ja oon huomannut, että pianon soitosta on ollut apua kitaran soittoonkin.

-Valdonado-

P.S. Tää on mun eka topic ja näin monta viestii! Juhuu!

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Harrastatko musiikkia?

Glittering Goldie - 07.06.12 05:09 (ID 943180)

Soitan kitaraa nyt kahdeksannetta vuotta. Aloitin kitaran soiton viisi vuotiaana Järvenpään Suzuki koulussa ja nyt syksyllä toden näköisesti siirryn jonkinlaiseen musiikki opistoon jossa voi suoritta tutkinnon. Osaan myös soittaa pianoa, kanteletta, nokkahuilua, sähkökitaraa, rumpuja ja jonkin verran viulua.

-G.G-

Niin, mäkin oon ajatellu hakee ensvuoden jälkeen Sibelius-opistoon mut sit siellä on noi laulukokeet ja oon ihan surkee laulamaan.

-Valdonado-

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Lainaus:
Harrastatko musiikkia?

Lucar Nro. 1 - 07.06.12 06:52 (ID 943241)

Ööh, sori että "pilaan" ekan topasi, mutta tuossa samasta aiheesta topa:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/8995/musiikki/sivu/1

Joo, oot ihan oikees, mut mä nyt omistin tän sivun täysin jonkun instrumentin soittamiselle, kun taas tolla musiikkisivulla(linkki) puhutaan musiikista.

Pyydän anteeksi melko samanlaista topiccia.

-Valdonado-

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Kai laulukin lasketaan joksikin? Itse nimittäin harrastan tuota, ja hiukan nokkahuilun soittoa, ihana kyky on vain laulussa. Matalatempoinen musiikki sopii pikku äänelleni. Onko mitään ehdotuksia?

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Lainaus:
Re: Harrastatko musiikkia?

KenraaliNuuh2 - 07.06.12 07:41 (ID 943280)

Soitan klarinettia ja kitaraa.

-Nuuh-

Ilmeisesti kitaran soittajia on - yllätys yllätys - aika paljon. Hyvä niin!

-Valdonado-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat